PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 332)
      • Even de lijst opgehaald, ik kom ook even langs (maar zal helaas niet de hele rit kunnen meerijden)

1)Ghost
        2)Joebarreke
        3)Triumph1
        4)bladerunner
        5)zimmerman
        6)benny996
        7)Gijsbeer
        8)fdewinter
        9)Momenol
        10)targa 84
        11) bccars
        12)Gette
        13)T-911
        14)Irish Grey
        15)Funny
        16)carbonman
        17)Dopey
        18) JMO
        19)FirstP
        20)DenBakker
        21)Triumph
        22)Guy964cabrio
        23)Vincent_991
        24)911addict
        25)Ward

[quote=”bladerunner” post=143804]Tja William, je hebt gelijk, er wordt iets geregeld en dan begint het :think: , maar de Abdij van Postel is echt niet te doen op een zondag.
          [/quote]

Ik geloof U Luc. We hadden dit kunnen voorkomen als er meerdere mensen samen hadden gezeten, vooraleer iets vast te zetten.

[quote=”joebarreke” post=143799]Peter targa die kon morgen toch niet?[/quote]

Ik bedoelde fdwinter, die heeft de timing en dergelijke opgesteld.
            Die was er trouwens vorige week ook naast met de datum 😀

Tja William, je hebt gelijk, er wordt iets geregeld en dan begint het :think: , maar de Abdij van Postel is echt niet te doen op een zondag.

Portaventura http://www.zilvermeerhaven.be/protovision_001/uploads/menukaart/HAVENCAFEPORTAVENTURA.pdf lijkt mij een mooi alternatief op 500m van de Abdijroute, vlak tegenover het Zilvermeer. Op het Zilvermeer is ook een mogelijkheid, taverne Het Zilverbos http://www.zilverbos.com/

Peter targa die kon morgen toch niet?

Hopelijk komt de planner van de rit nog online om een oplossing te kiezen.
                  Ik wou al van begin af met meerdere mensen iets regelen maar daar kwam geen respons op 😥
                  Nu heeft iemand iets geregeld wat hij goed vond en vind de rest het niet goed 😥
                  Ik hoop dus echt dat er snel klaarheid in deze situatie komt.
                  Port Aventura is een zeer mooie locatie, vind ik ook.
                  Alleen weet ik niet of de rit daar passeert.

Weerbericht voor morgen:

Zondag 08u – 9°C
                    Zondag 11u – 13°C
                    Zondag 14u – 16°C
                    Zondag 17u – 17°C
                    Zondag 20u – 15°C

Met ander woorden een super Porsche Weather dag ! :driver:

[quote=”Jollie” post=143758]met de traktor wel he :twisted:[/quote]
                      Cayenne gekocht? :engeltje:

Ben benieuwd, tot zondag!

Zal er staan om 9.30.

Je kan mij moeilijk missen, is geen alledaags kleurke op mijn SCke 😉

[quote=”Gette” post=143683]Proficiat :applaus:

Waar & wanneer kunnen we afspreken om via Leuven naar daar te bollen ?[/quote]

Om 9u30 aan tankstation E314 bij Rotselaar, voor afrit Aarschot? Als jij een ander idee hebt, altijd welkom :up:

Ik zal wat extra centjes meenemen om eerste rondje te voorzien :drink: :salut: 😀

PT

Port Aventura, (zilvermeerhaven), is misschien nog een optie. Mooie locatie met parkeergelegenheid. http://Www.Zilvermeerhaven.be

Postel ter heyde, ook met voldoende parking. http://Www.Postelterheyde.be

De Kleppende Klipper http://www.kleppendeklipper.be ( gelegen langs een ellendig stuk kasseiweg )

Proficiat :drink: met de spruit ! genieten :relaxman:

ik kom tijdens de stop even langs, moet in de ochtend op de club zijn, het is mijn beurt om te boot in het water te leggen en uit te halen… :what: met de traktor wel he 😈

F

@Gijsbeer: Onze posts hebben elkaar gekruist blijkbaar. Desalniettemin jammer dat je er niet bij kan zijn. Hopelijk komt die herkansing snel.

@bccars
                                  : Kijk, dat zijn nog eens tips waar we iets mee kunnen aanvangen. :respekt:

[quote=”FirstP” post=143692]Ik kan de redenering van Bladerunner wel volgen. Als alternatief kan ik voorlopig niet veel meer bedenken dan de Postelsche Hofstee (niet zo veel parkeerplaats maar wel gezellig) of de Kaasboerin (veel parkeerplaats). Misschien dat iemand anders nog suggesties heeft?[/quote]

De route passeert langs de Kempense Golf Club in Mol als ik me niet vergis.
                                    http://www.kempensegolf.be/
                                    Parking zat ! Aan het clubhuis zal het wel volstaan, maar als je 50 meter verder rijdt is er aan de rechter kan aan de driving range een parking waar meestal weinig volk staat !

Voordelen: parking, mooi uitzicht op de golfbaan, je gaat niet gestalkt worden, dikke bakken zijn daar bij momenten heel normaal (Fisker Karma, BMW M5, Porsches, Astons, …)
                                    Nadelen: opletten wat je neemt om te eten, sommigen gerechten zijn ok, anderen zijn ronduit slecht

http://www.kempensegolf.be/index.php/2013-07-31-10-42-12/2013-07-31-14-31-35/menu
                                    Het is dus geen haute cuisine, maar de snacks zijn wel te doen. Spaghetti/pasta is er goed. De hamburger is er goed. De uitsmijters zijn supergoed. Salades zijn lekker, maar aan de kleine en dure kant.
                                    Absoluut te mijden zijn alle gerechten met friet, de friet is niet goed, bijna uitgebakken donkerbruine stokskes ! De “huisgemaakte videe” is gewoonweg slecht, is precies champignonsoep zonder smaak met wat stukskes kiek in, en dan nog niet eens de schoon stukskes !
                                    Andere dingen hebben we nog niet geprobeerd.

Smaken verschillen natuurlijk ook …

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.