PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 332)
    • F

Ik kan de redenering van Bladerunner wel volgen. Als alternatief kan ik voorlopig niet veel meer bedenken dan de Postelsche Hofstee (niet zo veel parkeerplaats maar wel gezellig) of de Kaasboerin (veel parkeerplaats). Misschien dat iemand anders nog suggesties heeft?

0

Verdorie, het Antwerps treintje zal één wagonneke korter worden! 🙁
          Wegens onvoorziene omstandigheden zal ik er niet bij zijn. Moet tegen mijn zin afzeggen :bounce:

Hopelijk snel een herkansing om erbij te kunnen zijn.

Veilige kilometers gewenst!

Gijsbeer.

0

Niet voor ‘t een of ‘t ander maar ik lees nu pas dat er een tussenstop is voorzien aan de abdij van Mol-Postel.De abdij is zeer mooi, daar niet van, maar;
            Als je nu ergens niet moet zijn op een zondagnamiddag, of je wil persé een Vlaams-Hollandse kermis meemaken waar je over de koppen kan lopen en zeker geen parkeerplaats vind voor 25 Porsches want de meeste parkeerplaatsen zijn ingenomen door friet-hotdog-ijskreemkramen, moet je zeker daar stoppen. :engeltje: :engeltje:

0

Proficiat :applaus:

Waar & wanneer kunnen we afspreken om via Leuven naar daar te bollen ?

0

Van harte proficiat. :applaus:
                En hieraan :drink: ontkom je niet ,Papa en eerste forumrit . 😉

0

hey
                  mark
                  leuk dat jullie ook mee doen zondag
                  het lijkt goed weer te worden
                  tot dan
                  gr harry
                  :drink:

0

:drink: had ik mond maar moeten houden zeker :think: 🙂

0

van harte proficiat!!!!! Het eerste rondje is dus al geregeld :happy: :coolness:

0

[quote=”Dopey” post=143649]Bij deze definitieve bevestiging dat ik zondag kom 😀 . Sinds gisteren lid van de papa-gang :happydance: en vrouwtje gaat dinsdag pas ziekenhuis uit. Eerste PF ritje…..kan niet wachten![/quote]
                        hey
                        papa gefeliciteerd en geniet van je eerste rit
                        tot zondag
                        gr harry

0

[quote=”Momenol” post=143651][quote=”targa 84″ post=141041][quote=”Momenol” post=140951]Ik zoek nog vervoer hé. Niemand die mij wil meepakken :what:
                          Ik zie het niet echt zitten om met de E36 tussen al dat Porsche geweld te rijden 😆

:drink:[/quote]
                          je kan met mij mee als je in een oude targa wilt/durft te zitten
                          vr gr harry[/quote]
                          Mag/kan ik nog altijd met jou mee op de rit? :)[/quote]
                          hey
                          ja is prima hoor je kan met mij mee rijden
                          geen probleem zondag
                          gr harry

0
                          F

[quote=”Dopey” post=143649]Bij deze definitieve bevestiging dat ik zondag kom 😀 . Sinds gisteren lid van de papa-gang :happydance: en vrouwtje gaat dinsdag pas ziekenhuis uit. Eerste PF ritje…..kan niet wachten![/quote]

Van hieruit ook nen dikke proficiat. Welkom bij de club (Porsche- of Papa-club je ziet maar 😉 )

0

Proficiat :drink:

0

Proficiat voor jullie :drink:

0

[quote=”targa 84″ post=141041][quote=”Momenol” post=140951]Ik zoek nog vervoer hé. Niemand die mij wil meepakken :what:
                                  Ik zie het niet echt zitten om met de E36 tussen al dat Porsche geweld te rijden 😆

:drink:[/quote]
                                  je kan met mij mee als je in een oude targa wilt/durft te zitten
                                  vr gr harry[/quote]
                                  Mag/kan ik nog altijd met jou mee op de rit? 🙂

0

Bij deze definitieve bevestiging dat ik zondag kom 😀 . Sinds gisteren lid van de papa-gang :happydance: en vrouwtje gaat dinsdag pas ziekenhuis uit. Eerste PF ritje…..kan niet wachten!

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.