PFB herfst meeting: 5 nov 2016

Home Forum Porsche Uitstappen PFB herfst meeting: 5 nov 2016

• Dit onderwerp bevat 135 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • [hide]de die-hards die met hun bolide ook minder mooi weer trotseren hebben de voorbije 2 jaren elkaar ontmoet in Scherpenheuvel.
    de datum voor 2016 ligt al vast: op 5 november heett onze houtminnende porschevriend de italiaanse zon ingeruild en een ticket geboekt naar de Heimat op de purpere hei.
    noteer dus de datum maar al en over de locatie moet nog een ei gelegd worden. suggesties zijn welkom !
    let wel! het thema blijft “boetedoening” voor jullie leven in zonde van de afgelopen zomer… :happy: [/hide]

[hide][quote=”Monza” post=243705]
    Mensen uit de regio Antwerpen komen samen om 13u te 2640 Mortsel, Antwerpsestraat 115.
    Vanaf daar rijden we in groep naar Zichem om daar aan te komen tegen 14u bij ACC-porsche-parts, Markt 17, Scherpenheuvel-Zichem.
    Rond 15u a 15u30 rijden we richting Taverne Vossenhol Abdijstraat 3 3271 Averbode waar we iets drinken.
    “s avonds landen we met grote honger in het Torenhof te Westerlo waar de tafel voor ons zal gedekt worden . Wel even vooraf laten weten wie er mee gaat eten zodat er een plaatsje kan gereserveerd worden. We eten a la carte, dat duurt dan even langer maar we hebben tijd.[/quote][/hide]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 135)
    • hier steken de grauwe herfstbladeren af tegen een stralend blauwe hemel met een flauwe najaarszon. 😎
      tot sffs dames en heren :drink:

WIj komen rechtstreeks naar het Vossenhol, Zichem halen we net niet.

Tot seffens, en inderdaad. De zon schijnt hier : kap eraf dus!

Aan alle PFB-ers,

Momenteel is het hier in Alken droog weer en probeert het zonnetje zich doorheen de wolken te wringen.
          Tegen 14u zou er volle bak zon en blue sky zijn te Zichem volgens de laatste voorspellingen (KMI).
          Veel beter zal het in de komende maanden niet meer worden vrees ik en dan nog in’t weekend. :bounce:
          Ik vind dit een goede excuus om de Porsche nog een van stal te halen.

Dus haal jullie scheurijzer uit de garage en naar Zichem ermee zou ik zeggen. :driver:
          Ook al is de temp. Vandaag vrij laag, we zullen er warm onthaald worden :first:

PS. Ik brengen nog 2 vrienden mee, dus we komen met 3 wagens :drink:

Tja, ik ben aan het sparen voor een vervanger van de 987 dus ik leef op water en brood. Geen uitstapjes meer tot in 2020…. :mrgreen:
            Anders waren we erbij geweest. :up:

en als ge dat niet gelooft, dan kan ik je nog enkele andere redenen geven :engeltje:

Amuseer jullie!

Waren we vorig jaar niet met dubbel zoveel in het restaurant? Komaan mensen, je leeft maar één keer hee! Zonder deze herfstrit was ik geheid weer aan het werken morgen namiddag… Idem voor mijn halve trouwboek… Een paar uurtjes genieten van onze machine en daarna gezellig tafelen met de medemens kan deugd doen!

[quote=”Monza” post=243866][quote=”Jorge” post=243846]Je mag nog 2 deelnemers op het lijstje bijzetten. Youyou en ik komen naar Zichem en zullen nadien ook mee gaan eten :salut:[/quote]

:drink: :happydance:

an Mortsel
                – Monza
                – Bompa Lawijt :mrgreen:
                – Drip
                – Yellow Submarine (We all live in a … !)

Eten int Torenhof :drink: :popcorn:
                – Monza 2.pers
                – Yellow Submarine 2.pers.
                – Jorge 2 pers.
                – T-Geert 2. pers +1/2 :first:

-[/quote]

Normaal gezien moeten wij zaterdag werken en kunnen we niet , maar mits wat schuiven met de afspraken (en wat minder slapen …) gaan we alsnog present zijn op deze PFB- herfstmeeting.

Wij gaan voor het volledige programma Zichem-Westerlo. (2+1/2 pers.voor het Torenhof ) :salut:

Hopelijk volgen nog enkele PFB-ers in ‘last minute’ zodat het weeral een gezellige bedoening wordt onder vrienden/liefhebbers. :drink:

TIP : Een bezoekje aan Dirk van ACC Parts is altijd interessant en inspirerend. :up: Zij die er nog nooit geweest zijn zullen hun ogen opentrekken. Het aanbod dat daar verzameld ligt … :respect2:

[quote=”wing” post=244157]hoop dat het weer zaterdag een beetje deftig is, maar ze geven niet veel soeps…. [/quote]

vrijdag en zondag veel regen maar zaterdag afwisselend zon en wolkenvelden met kans op buien op het einde van de dag. hoeveel geluk kan je hebben ?! maar een voorzichtige man en een berekende vrouw legt zeker een paraplu in de koffer.

kmi.jpg

Das minder, …, sterkte en beterschap Bompa!

hoop dat het weer zaterdag een beetje deftig is, maar ze geven niet veel soeps…. :popcorn:

Ik kom dus zeker net als de vorige jaren! Kan ik jullie mijn nieuw stuur laten zien: nu met schakelflippers! Grijnsgehalte is met twee treden gestegen! :popcorn:

Tot nu toe 99,9% volautomatisch gereden, maar met de flippers zal het 75% manueel zijn denk ik!

[quote=”Bompa Lawijt” post=244102]Onze Bompa en ons Bomma mag je van het lijstje schrappen .
                            Zit al een dag of 10 in het sukkelstraatje met mijn gezondheid :bounce: ( enorme rugpijn )
                            Moest ik een goede dag hebben op zaterdag bestaat de kans dat ik ff goede dag kom zeggen en de vrouwkes eens kom kussen maar verder is het hier platte rust . :up:[/quote]

Spijtig om te horen! [hide]Wat zeggen de dokters?[/hide]

komen naar Averbode ( kan echter nog niet nog niet met 100% zekerheid bevestigen). :drink:

Jep, rugpijn is niet om mee te lachen… 😉 ik spreek uit ervaring

Ik weet ook nog niet of ik kom…964 staat te blinken onder z’n pyama….zal van het weer afhangen

Zou het niet veel beter zijn dat de inrichter eens klaar en duidelijk vermeldt waar er ‘s middags bijeen kan gekomen engegeten kan worden.

voorstelverzoek verzonden

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.