PFB Schotlandtrip 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB Schotlandtrip 2017

• Maker
    Discussie
  • Zijn er personen geïnteresseerd in een reisje naar Schotland?
    Jaar : 2017
    Datum ???

Het traject zal min of meer identiek zijn aan het gereden parcours in “evo Car of the Year 2015”

youtu.be/ZUhKhQP4PBo

landingMap.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 276)
    • gisteren werd de tour afgesloten met een city trip naar Edinburgh, meer hierover later want het internet op de ferry heeft last van indigestie.
      fotos posten duurt een eeuwigheid.
      verder moet er me straks nog één en ander van het hart over die rare britten.

[quote=”Yellow Submarine” post=254367]… een 997S met GT3 look. Iemand zal wel een foto posten van de auto want ik heb er geen…[/quote]

DSC06217.JPG

Wim

[quote=”Yellow Submarine” post=254349]Ondertussen besloot een caravan-trekker dat hij een minuut of 5 zou blijven staan. Wellicht zijn rijbewijs in een een pakje waspoeder gevonden… merk op dat er nog een 50 cm plaats was tussen zijn sleurhut en de muur….[/quote]

Wellicht is die net zo zuinig op zijn spullen net als die Opa en Kleinzoon die 3 plaatsen op de parking in beslag nemen. :mrgreen:

En hier hun zoontje. Hij heet Jenson… Yep, naar die andere Jenson! Je hebt petrolheads en je hebt petrolheads…

P7224584.JPG

Dat was het voor vandaag. De eerste Jura is genuttigd (ze hadden weer geen Bruichladdich, de barbaren)…

Ondertussen hield Rollie Angela gezelschap…

P7224579.JPG

Bij het lekkere avondmaal in Hotel Woodside werden we vervoegd door Jason en Angela Donald. Jason is een goede vriend van Rollie en blijkt een petrolhead pur sang. Kwam aangereden met een 996S met GT3 look. Iemand zal wel een foto posten van de auto want ik heb er geen…

Hier toont hij een filmpje aan Geert van hemzelf racend op het lokaal circuit.

P7224581.JPG

P7224575.JPG

P7224572.JPG

Daarna ging het spoorslags richting Doune waar we opgewacht werden door Herman’s lady, Diana, in hotel Woodsite. Genaamde Herman was er in geslaagd de hele tijd te slapen. morgen is hij vast weer sterk als een beer!

P7224574.JPG

… dat een likje verf kon gebruiken…

P7224564.JPG

Verderop de dreef een huisje…

P7224562.JPG

Even uitblazen…

P7224554.JPG

Nog Trossachs…

P7224552.JPG

Dan op naar de Trossachs. Dat is een baantje dat slingert van links naar rechts en van boven naar onder. De Porsches voor jou zien dansen op het golvend wegdek was een zicht om te onthouden…

P7224550.JPG

Grr.. ik wordt hier afgeleid! Weeral!

De locals keken alsof we van Mars kwamen. 20 meter na deze foto had ik ei zo na het achterste van de Boxster van Deepee geramd, die gestopt was omdat zijn voorligger gestopt was. Niet doen, jongens! En sorry Deepee… 😳

P7224548.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 276)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.