Photoshoot French Racing Blue Jaguar XKR-S 2012

Home Forum Zeverhoekje Photoshoot French Racing Blue Jaguar XKR-S 2012

• Maker
    Discussie
  • French Racing Blue is de kleur van de auto waarmee ik op een woensdagochtend een fotoshoot had. Onderwerp? Een Jaguar XK in zijn topuitmonstering, nl. de XKR-S. Dit blauwe beest heeft nl. in zijn huidige configuratie beschikking over niet minder dan 550 paarden! Een hele eer om als jongeman de sleutels hiervan overhandigd te krijgen!

Voor alle foto’s en een video verwijs ik u graag door naar het artikel op mijn website:
    http://spykerforce.weebly.com/jaguar-xkr-s-2012.html

Misschien komt de fotoshoot bekend voor, hij is nl. al geplaatst op GTspirit.com, en weldra op Autogespot en Jalopnik.

1.jpg

6.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

22.jpg

28.jpg

29.jpg

Filmpje: [video width=425 height=344 type=youtube]YW39ZSTSAWg[/video]

Dus u kunt op mijn website meer foto’s vinden. Hopelijk vindt u ze ook mooi!

Vriendelijke groeten,

Alexander

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Godmiljaar, totaal uit het oog verloren… Maar ik kon er in eerste instantie toch niet heen, te ver van mijn bed zonder vervoer 🙂 Nou, heel erg veel plezier toegewenst!

Wat er in Best te doen is?
        Maar jongen toch: http://www.porsche-scene.nl/
        Er schijnt hier een topic over te lopen… :mrgreen:

[quote=”Funny” post=96775]@Spykerforce ,ik den dat Porschky over de wagen schrijft .Vernaeve is de Jaguar dealer in Gent .[/quote] Oki, thanks!

[quote=”Remmel” post=96803]Ik wil niet veel zeggen maar…: mijn V8 klinkt veel beter!
          Zondag a.s. te beluisteren in Best tijdens de meeting :lekker:[/quote] Dan moet hij wel erg lekker zijn 😀 Kan er niet bijzijn, te ver weg van mijn bed, zeker zonder vervoer. Wat is er te doen in Best dan?

Bert V.: bedankt! Klopt, staat te koop daar.

Prachtige foto’s :respekt:
            De foto’s in de witte hal zijn deze genomen bij carconnex ❓

Ik wil niet veel zeggen maar…: mijn V8 klinkt veel beter!
              Zondag a.s. te beluisteren in Best tijdens de meeting :lekker:

@Spykerforce ,ik den dat Porschky over de wagen schrijft .Vernaeve is de Jaguar dealer in Gent .

911-lover: staat genoteerd

porschky: Bedoel je deze auto of gewoon het model dat je ziet staan daar, want deze auto staat te koop in Tienen

passeer deze wagen elke dag op weg naar het werk: staat in de showroom bij Vernaeve…

Maar een volledige quote van de post die er pal bovenstaat is niet echt nodig .
                      Dus volgende keer op “antwoorden” drukken ipv op “quoten” 💡

[quote=”mark986″ post=96276]Knap! echt knap! zowel auto als fotos!!!
                        doe zo verder man![/quote]

Bedankt voor het mooie compliment!

Knap! echt knap! zowel auto als fotos!!!
                          doe zo verder man!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.