Photoshoot Porsche 991 GT3

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Photoshoot Porsche 991 GT3

• Maker
    Discussie
  • Is weer al veeeel te lang geleden dat ik hier nog eens iets heb geplaatst :/

Hoog tijd om nog wat fotokes hier te smijten dus 😀

Onlangs deze heerlijke GT3 (en ander leuks) op de gevoelige plaat moeten gaan vastleggen bij extravaganza motors.

IMG_9899.jpg

IMG_9909.jpg

IMG_9917.jpg

IMG_9974.jpg

IMG_0023.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Die Lambo bestuurder was aant geilen en kwijlen op die mooie GT3 !

S2

Heel mooie foto’s!

(Maar wat is er aan de hand met het bestuurdersraampje van die Lambo? Beetje condens?)

Altijd prachtige foto’s van jou! Lijkt me een leuk idee PDS 🙂

Zeer knappe foto’s van een droomwagen!

Knappe fotos.
              Gisteren nog een zwarte 991 GT3 gezien op Zolder.
              In het wit komen de lijnen beter uit.

Knappe shoot !

XXX

Een mooie shoot zal wel kunnen bij de ‘PDS Show & Shine rit 2015’ 🙂
                  Daar zal véél forum volk zijn…

Voor shoots ben ik altijd wel te vinden 😉

Laat gerust maar weten wie een shootje wil doen.

Kunnen we desnoods duo shoot doen of met hoop afspreken en ze samen en apart voor de lens zetten. 😀

PDS

[quote=”Philippe Collinet” post=204319] Moeten we nog is overdoen op een leukere locatie he ;)[/quote]

Kunnen we doen, misschien samen met NvDs. Maar zonder die andere sukkelaar 😀

de boxster achteraan? We zullen hem niet zien staan achter de vleugels van al dat spoilergeweld hier….. 🙂
                        Binnen een aantal weken is het mogelijks wat kalmer hier en kunnen we eens afspreken voor een duoshoot…..

Ive

super foto’s, zou wel leuk zijn om eens een paar groepsfoto’s te maken van forumleden.
                          (Zal mijn boxster wel achteraan parkeren dan 🙂 )

waar ? … ah daar, tja 😉

Mooie foto’s !

ow, der stond nog een lambo ook op die foto’s….was me zelfs niet opgevallen 😉

Ook hier toetsenbord verzopen. 991 GT3 met grote afstand mooiste auto ter wereld voor mij !

bedankt…….
                                  Mag nu terug een schotelvod halen om het kwijl van mijn toetsenbord te vegen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.