Pimp & show your garage

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pimp & show your garage

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 532)
    • Zo’n topic bestond hier nog niet (voor zover ik weet), en zo’n topics staan altijd garant voor knappe foto’s, vandaar.
      Er bestaan ellenlange threads op Internet met de grootste garages gevuld met allerlei exoten, maar ik dacht klein te beginnen en de mijne alvast eens te tonen 😉

Zo zag ze eruit :

Ik werk na m’n uren aan flipperkasten, en de nadruk lag veel teveel op die flipperkasten en bijbehorend gerief. Op bovenstaande foto zijn alle posters & other stuff die flippergerelateerd waren al verwijderd. Toch was het er nog een zooitje en ik wou dat het geheel strakker werd mét een industriële polybeton erin.
      Ik zocht lang naar mooie kasten om erin te zetten, en in de eerder genoemde garagethreads op Internet vond ik mooie foto’s van zwart glimmende kasten. Die opgezocht op ‘t net, maar quasi onbetaalbaar en allemaal te bestellen in Amerika.
      Zo’n uitdaging zien we wel zitten en uiteindelijk zijn ‘t deze kasten geworden :

De vlekken op de vloer moeten er nog uit trekken (kan tot een jaar duren), maar da’s normaal met polybeton.
      De kasten zijn er dus uit Ikea geworden. Persoonlijk vind ik er niets keuken-achtigs aan, maar (slechte) vrienden van mij vragen steeds of ik mijn kookplaat vergeten ben 8)
      Echt goedkoop was’t ook niet, je zit op een redelijk klein oppervlak en vooral de afwerkingsplaten op de zijkanten van de kasten enzo zijn redelijk duur. De zilverkleurige kast met rolluik *moest* ik ook gewoon hebben, en die zijn nu eenmaal niet goedkoop. De “vitrinekast” links ervan ging effectief dienen als vitrinekast ware het niet dat ik er één gekocht heb met melkglas 😳 , en blijkbaar zijn ze ook niet te bestellen met gewoon doorzichtig glas, dus da’s ook een (duurder) kastje dat eigenlijk een beetje overbodig is.
      Nog even een shot van ietsje verder :

Alle “randapparatuur” 😉 is afgewerkt in anthraciete hamerslagverf (tuinslang, elektriciteitshaspel, etc…) om zoveel mogelijk zwart/wit te zijn, met daarbij dan de contrasterende groene muur. Ja, ik weet dat Porsche om rood vraagt, maar ik zie het echt niet graag 8)

Van de andere kant uit bekeken krijg je dan dit :

De trekker en dweil die er nu staan 😉 moeten vervangen worden door een ballchair die ik me 6 weken geleden bestelde, maar waarop ik nog 4 weken moet wachten. Bedoeling is van die in de Martini kleuren te spuiten, maar ik weet niet of ik ‘t ga aandurven :mrgreen:
      Ik heb alvast een zilverkleurige besteld, maar you get the idea :

Een mooie Porsche neon die ik na veel moeite kon scoren op Internet (direct 2 besteld :twisted:) maakt het geheel af …

En voor degene die zich afvragen waar de auto staat …
      When you see it, you’ll shit bricks … 😆 😉

Wim

Ziet er goed en netjes uit. 8)

Maar je gaat daar toch niet altijd zitten hè. 😉

Anoniem

Leuk idee!
          Mooi, orde en netheid 😉
          Ook al 2 jaar bezig met plannen in die richting, en nu we voor 95% beslist hebben dan toch niet te zullen verhuizen zal het er straks van komen.
          2 jaartjes terug:
          [IMG]http://i35.tinypic.com/2u47r4n.jpg[/IMG]

Mushroom schrijft:

De kasten zijn er dus uit Ikea geworden.

Ikea keukenkasten doen het blijkbaar goed in de garage . Hier hetzelfde, alleen ander type (modules) en eenvoudiger gehouden. Maar vond het ook een goedkoop en handig alternatief. 😉 Als ik de garage nog eens opgeruimd krijg trek ik wat foto’s 😳 .

Zo ziet het er bij mij uit.
              Mijn werkbank staat niet bij op de foto maar is in ieder geval zonder wasbakje 😀
              Ik speel met het idee om twee wegwijzers op te hangen:
              1 richting zuidoost met de tekst “Zuffenhausen 523 km” en 1 richting noordwest met de tekst “Coventry 584 km”

k’Ga effe wachten om foto’s van de mijn garage te nemen… Zou nogal afsteken met wat ik hier te zien krijg 😕

Greetz,

Plumber

Wim

😆 hier idem dito, maar de mijn is om te sleutelen met brug en alles erin, dus geen showroom. 😉

En als al die garages dan gepimpt zijn even ook aan de buitenkant denken:

http://www.style-your-garage.com/us/?id_lc=22&id_lc=26&PHPSESSID=1cce3c7b7529176e0509bbeb8d500740&id_lc=15

Anoniem

😆

Weet nie hoe ik moet fotos opzetten. 🙁 🙁 🙁

Luc,
                          eerst je foto(s) uploaden naar een site (bijv imageshack.com) en dan de verwijzing naar deze site/foto (het http// adres) invoegen in je post.

zal best ook maar wat wachten mischien zelfs beter “vergeten”

dat laatste sluit ik me ook bij aan 🙂

hier mijn garage( het is niet de mooiste, maar wel praktisch 😉 )

Jullie vragen zich waarschijnlijk af waar de rest van de wagens staan,één verklaring:

914/6 = nieuwe schokdempers
                                914/4 = motor in revisie, bijna klaar
                                911 2.2 targa = motor in revisie
                                911 2.0 = staat ergens anders te wachten op ombouw 911R

rjf

Hoeveel Porsches heb jij dan wel ? 😯 8)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 532)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.