Pimp & show your garage

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pimp & show your garage

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Zo’n topic bestond hier nog niet (voor zover ik weet), en zo’n topics staan altijd garant voor knappe foto’s, vandaar.
      Er bestaan ellenlange threads op Internet met de grootste garages gevuld met allerlei exoten, maar ik dacht klein te beginnen en de mijne alvast eens te tonen 😉

Zo zag ze eruit :

Ik werk na m’n uren aan flipperkasten, en de nadruk lag veel teveel op die flipperkasten en bijbehorend gerief. Op bovenstaande foto zijn alle posters & other stuff die flippergerelateerd waren al verwijderd. Toch was het er nog een zooitje en ik wou dat het geheel strakker werd mét een industriële polybeton erin.
      Ik zocht lang naar mooie kasten om erin te zetten, en in de eerder genoemde garagethreads op Internet vond ik mooie foto’s van zwart glimmende kasten. Die opgezocht op ‘t net, maar quasi onbetaalbaar en allemaal te bestellen in Amerika.
      Zo’n uitdaging zien we wel zitten en uiteindelijk zijn ‘t deze kasten geworden :

De vlekken op de vloer moeten er nog uit trekken (kan tot een jaar duren), maar da’s normaal met polybeton.
      De kasten zijn er dus uit Ikea geworden. Persoonlijk vind ik er niets keuken-achtigs aan, maar (slechte) vrienden van mij vragen steeds of ik mijn kookplaat vergeten ben 8)
      Echt goedkoop was’t ook niet, je zit op een redelijk klein oppervlak en vooral de afwerkingsplaten op de zijkanten van de kasten enzo zijn redelijk duur. De zilverkleurige kast met rolluik *moest* ik ook gewoon hebben, en die zijn nu eenmaal niet goedkoop. De “vitrinekast” links ervan ging effectief dienen als vitrinekast ware het niet dat ik er één gekocht heb met melkglas 😳 , en blijkbaar zijn ze ook niet te bestellen met gewoon doorzichtig glas, dus da’s ook een (duurder) kastje dat eigenlijk een beetje overbodig is.
      Nog even een shot van ietsje verder :

Alle “randapparatuur” 😉 is afgewerkt in anthraciete hamerslagverf (tuinslang, elektriciteitshaspel, etc…) om zoveel mogelijk zwart/wit te zijn, met daarbij dan de contrasterende groene muur. Ja, ik weet dat Porsche om rood vraagt, maar ik zie het echt niet graag 8)

Van de andere kant uit bekeken krijg je dan dit :

De trekker en dweil die er nu staan 😉 moeten vervangen worden door een ballchair die ik me 6 weken geleden bestelde, maar waarop ik nog 4 weken moet wachten. Bedoeling is van die in de Martini kleuren te spuiten, maar ik weet niet of ik ‘t ga aandurven :mrgreen:
      Ik heb alvast een zilverkleurige besteld, maar you get the idea :

Een mooie Porsche neon die ik na veel moeite kon scoren op Internet (direct 2 besteld :twisted:) maakt het geheel af …

En voor degene die zich afvragen waar de auto staat …
      When you see it, you’ll shit bricks … 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 531)
      • Allemaal gelijk.
        Maar :
        – Ik wil de vloer binnen niet “opbreken” .
        (+ de “meter” die je dan nog eens kwijt bent binnen , zou heel jammer zijn)

– beter een paal dan geen paal vin ik.
        En denken dat er iets lekkers zou staan…ja…(maar gene 964RS :happy: )

– Dus als puntje bij paaltje komt….. 🙂
        moete ze hem dan ook maar weg halen
        Voor ze kunnen weg rijden .(dan heb ik toch het gedacht , dat ik toch iets meer heb gedaan). ? ! 🙄
        (Een gewone poort stelt niks voor
        dat weet iedereen).

– Ik kan wel nog een paal voor binne maken , maar die komt enkel in de slaapkamer (vertel dat ook maar aan je vrouw) 😉 :drink:

Dus, een paal binnen en één buiten 😆

Heel goede reflectie vanwege mer. Sensa911

De fylosofie van het gespuis dat dergelijke actie onderneemt is echter ondoorgrondelijk.

Na het molesteren van de poort zullen zij de paal ontdekken, dan worden ze meestal nog veel woester …

Ondertussen zal ook uw poort beschadigd zijn.

Een zeer solide constructie zoals deze van Larsy eruit ziet is vooreerst ontmoedigend en voorkomt schade aan de poort.

‘t is maar hoe het bekeken wordt.

+1

Larsy, ik laat net jouw fotos zijn aan mijn vrouw… Haar opmerking : je moet die paal binnen zetten. Als je die buiten zet, is het een signaal dat er binnen wel wat lekkers te vinden is. Bovendien kunnen doodstrafverdienende dieven zich voorbereiden op hun actie.
                Als ze eenmaal binnenstaan en dan nog moeten beginnen aan iets waar ze niet op voorbereid zijn, is hun slaagkans kleiner.

Ik had mijn vrouw dit jaar nog geen gelijk gegeven… Voila,nu wel! :happy:

Winterstalling voor beide dus komen ze normaal niet buiten. (Alleen als mijn daily’s op onderhoud moeten ,of als ik het niet meer kan houden) 😀
                  Die 2 stets heb ik 2weken geleden gekocht en moeten nog een andere plaats krijgen.
                  Maar alles is hier stil gevalle ,
                  In de lente pak ik het weer op (nog Voegen , verlichting,enz….)

Ik ga nu wel altijd een paal weg moeten nemen voor de poort .. maar dat is in een wip gedaan. (net terug van de galva)

IMG_1606-2.JPG

IMG_1607.JPG

IMG_1762.JPG

IMG_1763.JPG

moet jij elke keer die banden verleggen als je de 968 wil uitlaten of spreken we hier over een winterstalling?

-Ja ok ,maar hier zijn in bed de pyama’s dan weer totaal overbodig :coolness:

-maar in de garage niet .(doordachte garage is geen optie hier) 😉

Ik vin het gewoon mooi ,vandaar….
                      anders kon ik mijn lakens ook gewoon late ligge .

IMG_1757.JPG

IMG_1759.JPG

:up: :respekt: :respect2:

Na de oprichting van een goed doordacht en bijgevolg goed verlucht en stofvrij Porschekot of -stalling, worden zogenaamde covers, stofhoezen, pyama’s, … totaal overbodig.

🙄 😈 🙄

PM

[hide]Een goed adres; gert Carnewal! [/hide][quote=”larsy” post=244409]@ Tr1
                            Mooie covers zijn dit orginele van p
                            Of gevonden opt net ?
                            Ik wil er ook hebben voor mijn wagens weet iemand een goede site waar je er voor een goede prijs kan vinden ?[/quote]

Nog van dat.

nogvandat.jpg

Oke peter :up:
                                Voor mij is het enkel indoor

Afdraaien Zeker . 😀
                                Op mijn cabrio zit geen antenne

Heb nu een wat lossere cover op mijn 968 liggen omdat ik vrees dat zo’n strakke cover niet goed samengaat met de nogal omvangrijke antenne (probeert niet te lachen :)). Iemand ervaringen mee?

Heb ook een cover voor mijn 993 van carnewal en ben er zeer tevreden over. Het is een buitencover.

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 531)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.