Pimp & show your garage

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pimp & show your garage

• Maker
    Discussie
  • Zo’n topic bestond hier nog niet (voor zover ik weet), en zo’n topics staan altijd garant voor knappe foto’s, vandaar.
    Er bestaan ellenlange threads op Internet met de grootste garages gevuld met allerlei exoten, maar ik dacht klein te beginnen en de mijne alvast eens te tonen 😉

Zo zag ze eruit :

Ik werk na m’n uren aan flipperkasten, en de nadruk lag veel teveel op die flipperkasten en bijbehorend gerief. Op bovenstaande foto zijn alle posters & other stuff die flippergerelateerd waren al verwijderd. Toch was het er nog een zooitje en ik wou dat het geheel strakker werd mét een industriële polybeton erin.
    Ik zocht lang naar mooie kasten om erin te zetten, en in de eerder genoemde garagethreads op Internet vond ik mooie foto’s van zwart glimmende kasten. Die opgezocht op ‘t net, maar quasi onbetaalbaar en allemaal te bestellen in Amerika.
    Zo’n uitdaging zien we wel zitten en uiteindelijk zijn ‘t deze kasten geworden :

De vlekken op de vloer moeten er nog uit trekken (kan tot een jaar duren), maar da’s normaal met polybeton.
    De kasten zijn er dus uit Ikea geworden. Persoonlijk vind ik er niets keuken-achtigs aan, maar (slechte) vrienden van mij vragen steeds of ik mijn kookplaat vergeten ben 8)
    Echt goedkoop was’t ook niet, je zit op een redelijk klein oppervlak en vooral de afwerkingsplaten op de zijkanten van de kasten enzo zijn redelijk duur. De zilverkleurige kast met rolluik *moest* ik ook gewoon hebben, en die zijn nu eenmaal niet goedkoop. De “vitrinekast” links ervan ging effectief dienen als vitrinekast ware het niet dat ik er één gekocht heb met melkglas 😳 , en blijkbaar zijn ze ook niet te bestellen met gewoon doorzichtig glas, dus da’s ook een (duurder) kastje dat eigenlijk een beetje overbodig is.
    Nog even een shot van ietsje verder :

Alle “randapparatuur” 😉 is afgewerkt in anthraciete hamerslagverf (tuinslang, elektriciteitshaspel, etc…) om zoveel mogelijk zwart/wit te zijn, met daarbij dan de contrasterende groene muur. Ja, ik weet dat Porsche om rood vraagt, maar ik zie het echt niet graag 8)

Van de andere kant uit bekeken krijg je dan dit :

De trekker en dweil die er nu staan 😉 moeten vervangen worden door een ballchair die ik me 6 weken geleden bestelde, maar waarop ik nog 4 weken moet wachten. Bedoeling is van die in de Martini kleuren te spuiten, maar ik weet niet of ik ‘t ga aandurven :mrgreen:
    Ik heb alvast een zilverkleurige besteld, maar you get the idea :

Een mooie Porsche neon die ik na veel moeite kon scoren op Internet (direct 2 besteld :twisted:) maakt het geheel af …

En voor degene die zich afvragen waar de auto staat …
    When you see it, you’ll shit bricks … 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 531)
    • Bedankt Stijn G.

Wat doe je wel en wat kan je aanbieden, mag gerust via PM…

Ik ben nu voorlopig bezig met het uittekenen van m’n inrichting in Sketchup 😉

ja maar mijn vloer blinkt wel meer.

had het al zien passeren op FB, knappe collectie

Iets voor een forum uitstap?

Ik weet niet in welke competitie we deze zouden kunnen steken, feit is dat hij gewonnen is!

Click…

Iemand die een programma aanraad om m’n garage eens in 3D op te maken?

Gisteren onze garage eens opgemeten en wat plannen zitten tekenen op papier, maar zou dit nu eens in 3D willen uitzetten.

Garage is 10m lang en 6m breed. Dus er moet al iets in kunnen he 😀

Triestig dat er nog niks bougeert en zo’n schoon kleur dan nog 😥

PDS

Amai Snoer 6jaar ?? :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

:bounce: :what:

WTF, dit is echt verschrikkelijk :what: :what: :what:

die gast is dus blijkbaar niet aan zijn proefstuk …. wij leven hier echt in een apenland, zoals je zegt hier worden slachtoffers veroordeeld en gangsters beloond (al dan niet dankzij opzettelijk gemaakte procedurefouten) :bounce:

Geen enkel probleem 911cabriog50 het is nu zo en hier in België wordt je als gedupeerde zwaarder gestraft dan de dader (dief) de *porsche staat nu 6jaar in beslag genomen en er is nog geen enkele vordering in het dossier .
                        De dief heeft 6 maand in voorhechtenis gezeten en loopt terug vrij ! En als je weet dat er maar 63 *porsche door hem gestolen zijn ( waar het gerecht van weet wel te verstaan ) dan is het logisch dat die man terug mag verder onderdelen en zv verkopen op verschillende verkoopsites 😆 👿 :wtf:
                        Maar ja dit is België ,ik lig er ondertussen niet meer wakker van . We moeten hier tegen iets kunnen hè . Zo weten jullie in het kort over wat we hier spreken en hebben we deze topic al genoeg vervuild .

[quote=”snoer 964″ post=188414][quote=”911cabriog50″ post=188239]nice, zie dat je er zelfs een toerenteller op gezet hebt 😆

btw, t’is nog vroeg :sleep: maar erachter staat toch een 993 *luv had je vroeger dan een 964 aan je forumnaam te zien?[/quote]

Ik had inderdaad vroeger een 964 , en heb die nog steeds (maar dat is een lang verhaal )
                          De DAX heb ik enkele jaren geleden opgebouwd en volledig herspoten .
                          Het blok is van een Honda Nice , ik had deze in onderdelen al enkele jaren liggen en zo kunnen we er nu nog wat van genieten .k’heb ook nog een 50 cc dax maar deze komt niet meer buiten . (zie foto’s dax + 964 )
                          @ Patrick geen probleem ,we kunnen er wel tegen hoor .
                          [/quote]

oei, ik zit nog maar een dik jaar op het forum vandaar dat ik van ” het lang verhaal ” niks weet, was niet slecht bedoeld hoor, sorry :bounce: :hail:

[quote=”Rocco” post=188525]Je hebt dan toch een mooi museum Snoer :up:[/quote]

K’ben er vet mee :what: 😥

Je hebt dan toch een mooi museum Snoer :up:

Ik begrijp het al een beetje vrees ik.
                                Ikzelf het hier ook een lang verhaal staan in mijn garage.
                                BMW die gebrand heeft :bounce:

Dacht ik wel , maar heb nu geen tijd om dit neer te pennen . Zal ik eens uit de doeken doen op een RLC of zo ! 1 tip wil ik nog geven , de 964 is destijds aangekocht bij PSO :what:

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 531)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.