Plastidip Ruf velg

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Plastidip Ruf velg

• Maker
    Discussie

• J

One down,
      image_2014-02-09.jpg
      three to go…

image_2014-02-09-2.jpg

Ben nog aan het twijfelen of ik de centercap ook zwart zou maken…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • J

Ja, dat is wat ik ook wil.
        Ben er nog niet aan begonnen maar dit wordt het.

Hehe en die kerel moet ook zijn wielmoeren eens opfrissen, net als ik…

Cool dat je die foto gevonden hebt deepee.

… ja, ja… knap ! Die Deepee vindt ook alles hé :up:

ik was ze ooit op het WWW tegengekomen in zwart/zilver maar kon ze niet dadelijk terugvinden; maar hier zijn ze dan toch:
            ben je al aan de PD spuitklus begonnen ?

J

Ook cool maar ik heb mijn centercaps apart bijbesteld bij Ruf. Ik zou het zonde vinden om ze dan niet te gebruiken.

of 2-tone zwart-grijze porsche logo’s steken.
                dat matcht met de kleurcombo van je velgen en is ook gemakkelijker zelf te doen met PD

Attachments:
                • crest.jpg
                J

ik denk dat ik de caps gewoon ga spuiten met PD en dan na elke laag als de dip nog nat is, de rand rond het Ruf embleem proper vegen.
                  Het logo zelf ligt iets lager dus het kan niet moeilijk zijn om de contour te traceren met een tandenstoker.
                  Ik moet enkel een dun lijntje proper maken zodat ik de plastidip tussen het oppervlak van de centercap en het verlaagde deel van het logo onderbreek. Dan kan ik de plastidip van het logo achteraf heel makkelijk verwijderen zonder die van het vlak deel van de centercap mee los te trekken.

Je zou nadat je de plasidip erop hebt de letters terug kunnen grijs schilderen met fijn penseel.
                    Weet wel niet zeker of de verf zal houden op de plasidip

J

Is dat zoals het hoort?
                      Ik dacht dat de velgen altijd grijs waren en de letters van de centercaps grijs of zwart.
                      In ieder geval, ik denk dat ik ze zwart ga maken en de letters gijs houden.
                      Hoe in dat juist ga doen, weet ik nog niet want afplakken en plastidip is niet zoals afplakken en verf.

[quote=”deepee” post=158578]

:up: Ja! Maar de letters van het logo grijs laten zoals het hoort.[/quote]

+ :first:

ziet er goed uit , velgen van dochter haar scirocco zijn ook gedaan :up:
                          2014-01-0213.51.39.jpg

ziet er mooi uit :applaus: :applaus: :applaus:

[quote=”deepee” post=158578][quote=”G-man” post=158575]One down, three to go…
                              Ben nog aan het twijfelen of ik de centercap ook zwart zou maken…[/quote]

:up: Ja! Maar de letters van het logo grijs laten zoals het hoort.[/quote]

Dat zou ik ook proberen.
                              Zal wel wat afplak werk zijn.

J

Hmm, de wielbouten kan ik anders wel eens opfrissen, zie ik nu juist….

+1
                                  :drink:

[quote=”G-man” post=158575]One down, three to go…
                                    Ben nog aan het twijfelen of ik de centercap ook zwart zou maken…[/quote]

:up: Ja! Maar de letters van het logo grijs laten zoals het hoort.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.