platen rond motor

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 platen rond motor

• Maker
    Discussie
  • H 🙄 🙄 🙄 eb mijn motor eruit moeten halen voor herstelling van boite, maar wil de beplating rond mijn motor opspuiten.
    Moet dit gebeuren met hittebestendige verf of mag dat met gewone lak? 🙄

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Vandermaesen in Tessenderlo, perfecte service en spotgoedkoop.

Heb een firma gevonden(Metalix) maar die man beweert dat de platen altijd gaan krom trekken, misschien toch toch maar zelf lakken met goede grondlaag?

Tja, kwaliteit kost nu éénmaal geld… maar ik vond de prijs bij Tilkin toch zeer goed meevallen.

AutosDekens schrijft:

Ik zie niet goed in waarom Tilkin te vermijden in Tongeren… ik heb er een tijd geleden onderdelen laten poederlakken, prachtig resultaat!

dat is correct ,heb er ook al meerdere dingen laten doen ,poort ,onderstel buggy enz
            altijd netjes resultaat , alleen de portefeulle wordt er iets minder vrolijk van

Ik zie niet goed in waarom Tilkin te vermijden in Tongeren… ik heb er een tijd geleden onderdelen laten poederlakken, prachtig resultaat!

Mocht je zoektocht in de buurt rond hasselt niks opleveren; je hebt ook nog ALCO in Herentals. dit bedrijf werkt hoofdzakelijk BtoB maar je kan er als particulier ook terecht.

Merci, zal eens googelen 😆

In Hechtel zit er ook eentje .
                    Tussen rond punt en Condé straatje links in . Dan na een paar draaien aan de linkerkant . Naam weet ik niet .

Anoniem

Google even.
                      Tilkin best vermijden, heb ik al rare dingen van gehoord

😀 merci zal eens informeren.

tilkin in tongeren
                          wel portefeulle vasthouden of eerst offerte vragen

Alvast bedankt voor de info en weet je iemand om te laten poederlakken in de buurt van Hasselt?

Anoniem

Hitte bestendige lak zal wel niet nodig zijn.
                              Maar poedercoat is zeker aan te bevelen.

Laten poederlakken 😉

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.