- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 februari 2019 om 10:54
Hallo forum,
Hierbij mijn eerste post op dit unieke forum. Graag zou ik de hulp hebben van jullie gezien het voor mij allemaal nieuw is en ik een leek ben in de oldtimer wereld (lees: ze kunnen mij alles wijs maken :salut: )
Ik ben dus opzoek naar een 964, 2e generatie motor en liefst iets betrouwbaar. Mij oog was gevallen op onderstaande aanbieding.
te koop 964
Ik ben bij die kerel geweest, top kerel, zeer goede uitleg gekregen en voor mijn gevoel zat dit heel goed. Maar zoals ik bovenaan schreef, ik zie enkel het optische en hetgeen ze mij wijsmaken.
Is dit iets, is dit een correcte prijs, wat met de turbo kit die er achteraf opgezet is. Is dit een meerwaarde of juist niet?
Ook nog wetende dat de boordcomputer een foutmelding ‘P’ geeft, airoc niet werkt en er 2 kleine olielekjes zijn. Ook (als je goed kijkt zie je het) sluit de rechterkant van de voorkoffer niet goed, zou niets erg zijn gewoon een slotje vervangen.bedankt voor jullie antwoorden :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.