Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 178)
      • kijk, daar kan ik iets mee …

(ongeveer) de totale lengte bepalen .. om een donkergrijze of zwarte glanzende plaat op de juiste lengte te maken …

TBC :coolness:

Juist, mijn excuses: 2 cm en 3 mm :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Lijkt me eerder 2,3cm ipv mm. 😯

Hey 911_NL,

Heb 2,3 mm tussen de letters gebruikt.
              Als montage materiaal heb ik gewoon TEC7 gebruikt. Gezien het zeer lichte gewicht van de plexi letters is het kleven geen enkel probleem.

Heb wel een laser gebruikt om de letters mooi op één lijn te krijgen….

Greetz,

Plumber

[quote=”plumber” post=230180]Zoals beloofd het resultaat na plaatsing.

Net geplaatst:

[/quote]

Ziet er strak uit :up:

Welke afstand heb je tussen de letters gehouden én welk montage materiaal heb je gebruikt?

Hallo,

Vandaag is het pakje ook toegekomen.
                  Thx voor de mooie letters :first:
                  Foto’s volgen wanneer ze te bewonderen zijn in de garage.

Costa

Ja, knap gedaan, Plumber, ook de verlichte kast met de schaalmodellen, zeer smaakvol.

ziet er TOP uit plumber… :up: :up: :up: :up:

Stijlvol!
                        Die Minion is precies ook onder de indruk 😉

Zoals beloofd het resultaat na plaatsing.

Net geplaatst:

IMG_0180.JPG

Het resultaat s’avonds met LED verlichting:

IMG_0184.JPG

Stefaan, nogmaals bedankt voor het geleverde werk :respekt: :first:

De zoon is superblij !

Greetz,

Plumber

je weet je machines goed te bedienen :hail:

Daar ik vanmorgen de laatste stock heb opgewerkt voor nog wat lettertjes, heb ik nog een display’tje gemaakt uit transparant plexi 8mm dikte voor op kantoor… :up:

Attachments:
                              • IMG_3450.JPG
                              • IMG_3451.JPG

Hey Yellow Submarine,

De vitrine/bureau is in de kamer van de zoon die trouwens even Porsche gek is dan ikzelf… Hoe zou dat komen? :happy: 😯 :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Wanneer de Porsche letters ophangen (werkje voor morgen) neem ik wat fotos van de ganse kamer…
                                Moet nog veel aan gebeuren maar wat er nu al staat is zeker en vast al niet slecht 😀

Greetz,

Plumber

[quote=”ducuzzi” post=229922]Stefan, bij mij werkte dit adres.

Ik heb de letters ondertussen ook ontvangen. Knap werk! Bedankt.

Ik plaats een foto van zodra ik deze kan ophangen en de garage wat op orde is :engeltje:[/quote]

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Stefan, bij mij werkte dit adres.

Ik heb de letters ondertussen ook ontvangen. Knap werk! Bedankt.

Ik plaats een foto van zodra ik deze kan ophangen en de garage wat op orde is :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.