Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 178)
      • Hey Wing67, bedankt voor de moeite alvast.
        Ik heb je een mailtje gestuurd ivm mijn bestelling 😀

ik ga volgende week de test doen met de gelamineerde plexi in rode kleur, ik hou jullie op de hoogte..
          Verzending zal ongeveer een 18 euro kosten met TNT, verzekerde verzending…

Ik was vergeten te vermelden dat dit logo ook kan besteld worden in transparant plexi 6 of 8mm dikte, heb ik ook op stock, dit materiaal geeft ook een mooi effect ! ga het ook eens testen met een rood laminaat als toplaag…

Best sturen jullie mij even een mailtje op wing67@live.be met jullie adresgegevens erbij, dan heb ik alles samen en kan er niets mislopen qua formaat/prijs/verzending :up:

Tapje : abonneer

dag Stefan,

ik heb interesse in de versie “glanzend wit” dikte 5 mm formaat 12,5cm letterhoogte x 180cm breedte.
              verder vermoed ik dat er nog wat verpakkings- en verzendkosten zullen bijkomen?
              laat maar weten hoe je de betaling graag geregeld ziet.
              [size=2]
              PS ik vind de optie niet meer om aan te vinken op PFB dat je bericht wil krijgen van nieuwe berichten in deze topic. ik zal het dus goed in de gaten houden[/size] 😉
              dom … dommer … domst: ik was al geabonneerd en dan krijg je die tick box niet meer te zien :bounce:

dag wing 67
                voor mij ook 180 cm idem als DST met rode opleg .

groeten .

Hallo DST, ik moet wel nog even de test doen van de rode film op de zwarte plexi, maar neem aan dat dit wel werkt om samen uit te laseren…
                  Ik kom hierop terug… :drink:

voor mij de zwart met rode film 180 cm aub :first:

Ik heb eens even gekeken wat ik nog in stock heb zitten voor het aanmaken van de PORSCHE logo’s:
                      plexi piano black 6mm dikte
                      glanzend rood 3mm dikte
                      glanzend wit 4 & 5mm dikte
                      Afmetingen logo 10cm letterhoogte x 143cm breedte van logo = 68.-€/logo
                      ” ” ” 12,5cm letterhoogte x 180cm breedte van het logo = 89.-€/logo

Er is een optie om de tekst vb in zwarte kleur aan te maken en te lamineren met een rode kleurfilm, maar hou dan rekening met een meerprijs van snel 45%

Prijzen gelden zolang voorraad van de stock, daarna gelden andere prijzen want dan moet ik weer met een grote plaat afnemen en de prijzen zijn ondertussen gestegen…
                      Normaal zijn het voor de verschillende dikte’s ook andere prijzen, maar omdat het stockmateriaal is kan ik hiervoor een vaste prijs aanbieden…
                      Ik hoor het wel mannen :up:

Ik zal dit eens voor jullie bekijken…. :up:

img23995_h.jpg

[quote=”deepee” post=228404]kan je voor de geïnteresseerden een prijsindicatie geven Wing67, rekening houdend met volgende specs?

lettertype “911 Porscha” gratis online beschikbaar
                            afmetingen van de individuele letters: hoogte 10 cm, breedte ong. 18,5 cm
                            materiaal: zo dik mogelijk glanzend rood plexi[/quote]

Is vrees ik wel niet geheel het correcte lettertype, waarbij het ‘beentje’ van de R recht ipv gekrold is…
                            Weliswaar slechts een detail!

ook interesse voor PORSCHE logo .

in afwachting van de prijs .

en voor het diepte-effect (zwarte basis achter de plexi) zal je ook nog zelf moeten zorgen 😉

afhankelijk vd prijs wil ik ook we zo eentje

PS: moet nog wel ne witte muur zoeken

Hallo Wing67, ik zoek dus iets in deze stijl:

Totale lengte ongeveer 1m80 lang.
                                    Als ik de verhouding bereken zou dat dan op een hoogte zijn van 12,8 cm.

Stuur me anders maar je offerte via PM indien jet het hier niet wil posten 😀

Bedankt alvast !

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.