PM berichten.

Home Forum Porscheforum mededelingen PM berichten.

• Maker
    Discussie

• Wim

Naar aanleiding van een paar vragen forum leden over mijn opmerking, (van P.M krijg je automatisch bericht van) zal ik het volgende duidelijk proberen te beschrijven.

Als je een privé e-mail adres bij je persoonlijke gegevens/instellingen hebt ingevuld, krijg je op die mail thuis automatisch bericht van het forum, als je dan op die link klikt opent zich vanzelf de mailbox.

Voor mensen die geen e-mail adres hebben ingevuld, kun je op de home pagina naar beneden scrollen en daar zie je dan de mail box staan met icoontje.
      Daar kun je dan zien of je nieuwe berichten hebt.
      Dus check dit even dagelijks of wanneer je in de gelegenheid bent.

Dit post ik even om de draadjes leuk en leesbaar te houden, en rare opmerkingen te voorkomen.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor iedereen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Wim

Werkt inderdaad perfect zo. 8)

volgens mij heeft MC een fix gevonden 😀 ! many thanks and keep up the good work ❗

je hoefde ook eigenlijk helemaal niet naar de homepagina, als je op “mijn profiel” klikte bovenaan, dan kon je ook meteen je mailbox zien. Maar nu zie je zelfs zonder ergens op te klikken of je nieuwe mail hebt of niet, dus t is zowiezo handiger…

We werken nu aan een handleiding voor de mensen die redactioneel aan het protaal willen meewerken en schrijven, die krijgen de handleiding toegestuurd en hun account zal geupgrade worden zodat ze toegang krijgen tot de publishing functies, dan moet er niet meer eerst naar mij gemaild worden 😉

Mooi, dit is inderdaad veel handiger dan op de homepagina 😀 .

Anoniem

idd, ik zie nu ook net dat ik een bericht al een kleine week geleden was toegestuurd..
                Zo’n pop-up venster de moment dat je het forum opent is ideaal.

Deepee, beter lezen wat ik schrijf,
                  er staat toch duidelijk

“de vertaling wordt nog niet correct uitgevoerd door het script er moet “privé berichten” staan maar dat zal de komende dagen nog aangepast worden aangezien het huidige script problemen heeft met de é.” 😉

beste MC,
                    bij mij staat er in heel kleine tekst “Privé Berichten” ipv “privé berichten
                    komt dat omdat ik firefox gebruik als browser ?

Beste allemaal,

de aandachtigen onder ons hebben het misschien al gezien, we hebben een linkje bijgeplaatst naar je mailbox, dit zie je voortaan rechts bovenaan net boven de zoekbalk en net onder de login button, door het envelopje dat erachter komt flikkeren zal je dan ook meteen zien of je een nieuw bericht in je mailbox hebt of niet, de vertaling wordt nog niet correct uitgevoerd door het script er moet “privé berichten” staan maar dat zal de komende dagen nog aangepast worden aangezien het huidige script problemen heeft met de é.

Achter de schermen zijn we ook nog steeds bezig om het forum nog interessanter te maken dus, alle tips zijn steeds welkom.

Wim

Wil dit toch even terug onder de aandacht brengen. 😈

Heb deze week berichten verwijdert uit mijn outbox die er al meer dan een maand stonden om info te geven aan forummers die vragen gesteld hadden, maar aangezien die tijd nu al ver gepasseerd is en dit geen effect meer heeft op de vragen van toen, wil ik toch nog eens vragen om jullie mail van degene die hier posten, die eens op tijd te controleren/checken. 💡

Dus even naar de home pagina gaan, dan naar beneden scrollen naar je inbox, en dan instellingen klikken.

En als je even op link klikken, zie je wat ik bedoel.

https://www.porscheforum.be/index.php/component/uddeim/?task=settings

Anoniem

dank voor de tip, nu pas ook m’n PM’s ontdekt 😕

Wim

Ik krijg dit op mijn privé e-mail thuis, als ik een bericht heb.

Porscheforum België: Je hebt nieuwe berichten op Porscheforum

Maar zou inderdaad makkelijker zijn als je het forum zelf opende, en dan gelijk bericht kreeg. 💡

Vroeger kreeg je toch een melding, of vergis ik me nu …. ❓

Heb het ook eens gemeld bij Dave dat het wat onduidelijk was ivm de privé berichten.

Blijkbaar was ik niet de enige…

Wim

Een systeem in laten bouwen, zodat je op moment forum opent een melding krijgt in apart venster. 💡

ja, ik denk dat we dat systeem eens moeten herbekijken… 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.