Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

Home Forum Porsche Uitstappen Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

• Maker
    Discussie
  • De Poca-club nodigt elke Porsche rijder en/of liefhebber uit op haar 1 Poca Marathon meeting te Zolder op 30 augustus .
    Iedereen is welkom en de bedoeling is om met zoveel mogelijk Porsches aanwezig te zijn .
    image_2014-07-05.jpg

image_2014-07-05-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 97)
    • Nu zeg je het Krokodile 😥
      Ik vraag me af waar Wes zat dit is toch een evenement in zijn buurt ?

[quote=”Funny” post=178290]Bednakt voor de organistaie Jp en Kristel . :up:
        Ik ben het inderdaad afgebold want ik zag het niet zitten om bij een wildvreemd koppel op de kamer te slapen .
        Indien ik dit op voorhand had geweten had ik een alternatief gezocht .Geld in het water 😥 .
        Volgende keer ben ik er opnieuw bij .[/quote]

Ge kon ook bij ons slapen he Bart. :happy:

Bednakt voor de organistaie Jp en Kristel . :up:
          Ik ben het inderdaad afgebold want ik zag het niet zitten om bij een wildvreemd koppel op de kamer te slapen .
          Indien ik dit op voorhand had geweten had ik een alternatief gezocht .Geld in het water 😥 .
          Volgende keer ben ik er opnieuw bij .

‘t was toppy JP ,Ben ,Kristel , …organisatie :applaus: :driver: :drink: :happydance:
            DSC01305.jpg

DSC01309.jpg

DSC01325.jpg

DSC01332.jpg

DSC01349.jpg

DSC01355.jpg

2014-08-3020.45.59.jpg

[quote=Mushroom]En Anthony, ik heb uw lader nog :oops:[/quote]

@ Mush,
              Hou hem bij tot we elkaar de volgende keer zien… :drink:

Ik wou er hier al niets over zeggen. Dacht al dat het geheim moest blijven ofzo.
                Congrats René!! :applaus: :respekt:

Klein beetje off topic…

Mannen, allemaal forumlid René gemist blijkbaar???
                  Eerste race ooit dus eerste 24h (Heli team n° 64 BMW 120d) en meteen podium P2 in de klasse!!!!!!!!!!!!!!

Van grote ballen gesproken :driver:

Zaterdag live en zondag digitaal gevolgd, mooie editie.

No biggie JP! :drink:

Oja, nog vergeten vermelden: ook nog een bon gewonnen om de vensters van de P te laten graveren :up:

En Anthony, ik heb uw lader nog 😳

Wat de B&B betreft waren we deels op de hoogte. De bedoeling was dat enkel 2 kamers, koppels van POCA samen gingen.
                        1 koppel ging bij mij slapen… Omdat we meer inschrijvingen hadden dan verwacht. Het was nochtans heel duidelijk afgesproken met de eigenaar van de B&B dat elk ander koppel zijn eigen kamer ging krijgen…
                        Ik vind dit wel jammer… Had ik het geweten dan had ik nog iets kunnen regelen. Want ik had nog een tweede B&B in optie met 4 kamers om eventueel laat blijvers toch nog slapen te kunnen leggen…
                        Had ik het geweten hadden jullie daar gerust kunnen verblijven.
                        Ik wou zoveel mogelijk iedereen samen houden om s’morgens alle samen aan de ontbijttafel te zitten… 🙁 dat was dan niet zo een goed idee… Jammer 🙁

Jp

Racerij interesseert mij niet, maar gelukkig dat ik deze draad met een half oog gevolgd heb

[quote=”deepee” post=178231]hoe zeggen ze dat hier altijd: pics or it didn’t happen :lekker:[/quote]

http://www.veryboldracing.be :salut:

hoe zeggen ze dat hier altijd: pics or it didn’t happen :lekker:

[quote=”bccars” post=178208]Vandereyt? Met die knappe griet als piloot ?[/quote]

Yes Angelique Detavernier zeer schoon kind en snelle pilote.

Vandereyt? Met die knappe griet als piloot ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.