Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

Home Forum Porsche Uitstappen Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

• Maker
    Discussie
  • De Poca-club nodigt elke Porsche rijder en/of liefhebber uit op haar 1 Poca Marathon meeting te Zolder op 30 augustus .
    Iedereen is welkom en de bedoeling is om met zoveel mogelijk Porsches aanwezig te zijn .
    image_2014-07-05.jpg

image_2014-07-05-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
    • ‘T mag ook een andere naftpomp zijn zunne 😉

[quote=”Mushroom” post=177942]Rijden jullie via A’pen of Brussel?[/quote]

We rijden via Brussel zo te zien .(shell Wetteren naar Brussel ) :driver:

Gij?
          Volgen??? :happy: :happy: :happy:
          Zo kennen we u niet :engeltje:

PB

Ik volg Mush. 😎

Rijden jullie via A’pen of Brussel?

moet werken 😕 , dus kan er niet bij zijn 😉

[quote=”AnthonyS” post=177887]Spreken de West- en Oost Vlaanders ergens af om samen te :driver: ?
                  Snoerke?
                  Shell in Wetteren?
                  Hoelaat?

Vul het lijstje aan zodat we weten op wie we moeten wachten… :what:[/quote]

Voor mij is dat ok Anthony 8h30 of zo is mijn voorstel ,Funny wil ook mee rijden

Als er andere suggesties zijn zie ik het hier wel :salut:

Spreken de West- en Oost Vlaanders ergens af om samen te :driver: ?
                    Snoerke?
                    Shell in Wetteren?
                    Hoelaat?

Vul het lijstje aan zodat we weten op wie we moeten wachten… :what:

[quote=”Funny” post=177784]Snoer komt Mouton en de zwarte pijl niet mee ?[/quote]

Schaap en Sammy hebben niets laten weten (Sammy werkt op zaterdag hè) 🙄

[quote=”Harley G” post=177806]Zorg maar voor goed weer want ik heb zonet 3h aan Miss B aan het kuisen geweest! :D[/quote]
                        Vandaag in Zolder geweest om alle praktische dingen te regelen.
                        Zei krijgen de weervoorspellingen van Kleine Brogel… Het zou zaterdag de hele dag droog blijven,
                        En tegen de late avond zou de kans op een kleine bui vergroten…

Ik ga in Herent de E314 op richting Lummen.
                          Wil eventueel wel afspreken op de snelwegparking in Rotselaar voor de mensen die over Brussel of Leuven moeten…..

😀 mms s’morgens nog afspreken op de E313 aan den Total in Tessenderlo kunnen we samen doorrijden :driver: ten laatste 8.30 dit voor de *porsche die van Antwerpen komen ?

Zorg maar voor goed weer want ik heb zonet 3h aan Miss B aan het kuisen geweest! 😀

Wij hebben ook de bevestiging gekregen dat Tesla zal aanwezig zijn en de mogelijkheid bied om een elektrische sportwagen te testen.

Snoer komt Mouton en de zwarte pijl niet mee ?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.