Polier/polijstmachine

Home Forum Zeverhoekje Polier/polijstmachine

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Ben aan het rondkijken om mij zo ne poliermachine aan te schaffen en eerst beetje oefenen op een auto van mijne gebuur :happydance: :happydance: :happydance: natuurlijk he.
      Iemand tips/ervaring welke wel en welke zeker niet te kopen :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Thx, erg interessant!

:up: :up: :up: was ook mijn ervaring na de workshop :salut: :salut: :salut:

opleiding achter de rug bij Marcel van Zelfpolieren.be.

Was privé opleiding want ik was daar de enige leerling. Zeer interessant, alle vragen kunnen stellen en ook alle antwoorden gekregen uiteraard. Marcel is een zeer gepassioneerd persoon die op een zeer leerrijke manier uitleg kan geven. Je gaat echt met een pak informatie én een goed gevulde koffer naar huis (had bij hem een toestel met toebehoren gekocht).

Aanrader !

Zeker doen… er zullen genoeg nieuwsgierigen zijn…. ik volg in elk geval dit topic! :up:

kon niet wachten…heb op zelfpolieren.be een poliermachine met toebehoren gekocht (275 EUR) en daarbij hoort ook een 3u durende workshop.

Ik zal verdere info (planning, verloop workshop en tevredenheidsgraad) zeker posten van zodra meer info (bestelling pas kwartiertje geleden afgerond online)

Bedankt voor de update.
                  Succes met het polieren!

Vandaag individuele workshop gevolgd bij Marcel van zelfpolieren.be te Gent, begon om 9u en einde om 14u.
                    Moet eerlijk zeggen dat ik het zeer interessant vond om dit als leek te volgen en te doen en nu met vol vertrouwen dit uit te proberen op mijn auto’s. :salut: :salut: :salut:
                    Kostprijs 125€
                    Nie echt goedkoop maar zijn prijs waard vind ik persoonlijk want als ge door uwe lak zit kost dit wel beetje meer denk ik 😯 😯 😯

Wil hier zeker geen reclame maken voor hen en heb er ook geen enkel belangl bij en wil Ghost zijn initiatief zeker niet dwarsbomen ofzo maar laat jullie dit gewoon weten :coolness: :coolness: :coolness:

Ja idd da klopt Patrick maar zolang ze niemand vinden doen ze gewoon verder :salut: :salut: :salut:

Staat volgens de website blijkbaar over te nemen.

Ik heb mij ingeschreven om bij http://www.zelfpolieren.be een 1dags opleiding te volgen begin Juli en individueel. Ik laat wel weten als dit interessant was of niet. :salut: :salut: :salut:

Denk dat Wax-it in Oudenaarde regelmatig zo een workshop organiseert. :popcorn:
                            http://www.wax-it.be/

Meguiars heeft er in het verleden al eens gedaan voor het forum. Helaas pastte het toen niet in mijn agenda …

Ik ben ook al een tijdje aant denken zulk een toestel aan te schaffen.
                                Echter zou ik eerst eens graag een workshop car detailing willen volgen.
                                Iemand tips? Waar bij wie???
                                BB carcare heb ik al goede producten online van gekocht.
                                Ga de vraag daar eens stellen voor een workshop, misschien in groep gaan kan nog gezellig worden.

Thanks voor de tips :up: :up: :up:

Helemaal eens met Timpie, heb me 1,5 jaar geleden een DAP 900 aangeschaft, zeer tevreden van, ideaal om te beginnen detailen . Goede schijven en polijstmiddelen minstens even belangrijk.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.