polieren

Home Forum Porsche Links polieren

• Maker
    Discussie
  • Heeft er hier iemand een adres van iemand die mn wagen degelijk kan polieren? Zwarte cjn.
    Heb dit reeds laten uitvoeren bij car en beauty center in kontich en dit is ronduit schandalig gedaan. Zij hebben er blijkbaar gewoon een product waxoyl over gegoten zonder te polieren want elke waskras is nog steeds zichtbaar in de zon.
    Graag jullie advies.
    Mvg Rudy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 142)
    • beste,
      heb jij ondertussen al iemand bekwaam gevonden om je wagen te polieren en zoja wat is het resultaat??
      mvg

Merci Voor de links… nu alleen nog de tijd vinden!

F

Voor diegenen die nog meer info zoeken:

Site van Pelican Parts

Site van Meguiars

F

Voor diegenen die er niet bij konden zijn veronderstel ik dat deze link wel kan helpen.
            Sven had blijkbaar ook al filmkes gemaakt voor ‘Dobbit’ maar deze heb ik niet direct teruggevonden.
            (Ik had aan Sven z’n presentatie gevraagd maar die is blijkbaar niet zomaar 1 op 1 beschikbaar)

Misschien dat er iemand in’t kort het stappenplan kan neerpennen? (mijn notities zijn wat te vaag om dit helder uit te schrijven 😳 )

Voor de rest zou ik gewoon zo’n startpakketje kopen waar alles in zit en beginnen :drink:

Hello, hier ook een dankwoord voor de organisator van de polier lessen.
              Ik heb de producten al een tijdje geleden aangekocht maar nu dan degelijke uitleg gekregen door Sven .
              Dan de praktijk in de namiddag , ikke trots het motordeksel aan mijne wederhelft laten zien.
              Haar commentaar : diene vent in katelijne kent er wat van!
              Heb al een idee wat te vragen voor mijne nieuwjaar.
              Aan iedereen die er bij was: het was een leuke bende.
              Grts Floere.

had het gisteren op fb gezien en het zag er top georganiseerd uit, respect. Heb spijt dat ik er niet bij kon zijn.

Helaas hier de foto’s niet te zien 🙁

beuuu… ik ben ook blij dat jullie blij zijn… maar kunnen jullie een leek die ook graag nen properen oto wil die bovendien ook nog zo zacht moet zijn als Floere het Fluwijn… een beetje helpen met goede raad?

blij te horen dat iedereen tevreden was :happydance: dus bij deze zullen we deze herhalen in 2016 :first:
                        bij deze de wa fotojes FOTO’s hopelijk voor iedereen zichtbaar :drink:
                        Merci iedereen voor jullie enthousiasme :applaus: super leuk dag veeeel :happy: :mrgreen:

[quote=”Jorge” post=218476]…Volgende keer misschien de lanyards van het forum gebruiken met een kaartje die de forumnaam vermeldt, dan weten we wie wie is :think:[/quote]

geinteresseerden vinden hier een template om een gepersonaliseerde PFB badge aan te maken. (downloaden-updaten-printen)

Nogmaals dank aan de initiatiefnemers :respect2:
                            Stond versteld van het resultaat 😯 ik weet al wat ik voor mijne kerst ga vragen want diene compound met de hand inwrijven zie ik nie zitten zelle :wtf:
                            Volgende keer misschien de lanyards van het forum gebruiken met een kaartje die de forumnaam vermeldt, dan weten we wie wie is :think:

‘t was inderdaad weer zeer geslaagd, met dank aan Monza en Sven. Er zijn weer een aantal fanatieke autopoetsers opgeleid nu 😀 😀

F

Van hieruit ook hulde voor dit prachtige initiatief :up:
                                Ook altijd fijn om een paar nieuwe mensen te leren kennen van het forum maar helaas kan ik nog niet bij iedereen de nickname koppelen aan het gezicht :bounce:

Sluit me aan bij de vorige 3 Posts. Sven bedankt voor de vele tips en peter voor de organisatie.

In de middag lag het fun gehalte ook hoog, we hebben veel gelachen. Ook leuk was het om wat mede forumers beter te leren kennen en er ne kop op te plakken :drink:

Thuis de theorie omgezet in de praktijk en vast gesteld dat ik toch beter die velgenborstel had gekocht :bounce: want dat glazenborstelke van totmbo is daar echt niet voor geschikt 😕

Nog maar eens terug naar de winkel dus…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 142)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.