Politie Porsche.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Politie Porsche.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zoals de titel al beschrijft zoek in opdracht een oude Belgische politie Porsche targa.
      Ik wist er eentje te staan maar die wordt niet meer verkocht.
      Dus als jullie iets weten te staan laat maar weten, de staat van de Porsche maakt niet uit, als hij maar compleet is.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
        • klopt

Als ik het goed voor heb Stef was die van uw vrouw oorspronkelijk geen echte Rijkswachtauto, maar heeft hij er ene gemaakt van een gewone?

Zo heeft mijn vrouw bijna 8 jaar een Golf 2 GTI 5 deurs gereden… ne witte

Verkocht aan een agent die meetings meededd voor oude interventievoertuigen en echt op zoek was naar een witte 5 deurs GTI

Heeft hem dan ook aangepast. Toen mijn vrouw die foto’s zag zei ze: “maar zo wil ik die wel terug!”

Fotokes voor en na

VWGTI004.jpg

VWGTI001.jpg

DSC01374.JPG

DSC01373.JPG

Mocht iemand een ex-Rijkswachtvoertuig weten staan, met of zonder striping, mag je het mij altijd laten weten. Ik zoek een VW Golf GTI, een BMW E30 of E21, of een combi T3 of T4. Bedankt op voorhand.

police sheriff porsche 928 politie

23270270_1992508474351244_4500918867627304894_o.jpg

nog een paar boevenvangers :-]

police-2.jpg

En allemaal goed afgepeesd….

Er zijn 20 Rijkswacht coupé’s gebouwd. Wel zeldzaam dus.

Er moet maar 1 zot zijn die dat wil betalen!
                          Floere.

het is een 2.4E met 2.4S motor, die gemonteerd is in 79.
                            Was dan al in particuliere handen want is door de politie maar gebruikt tot 76

123

nooit geweten dat ze 2.4S’en gehad hebben, als ze idd in die conditie staan
                              met MFI en alle bells & whistles kan ik me inbeelden dat er een premium price op plakt.. maar 300000 is wel absurd hoog.
                              een gek en zijn geld.

Staat nog steeds te koop voor
                                291.124 €
                                Je moet idd al een idioot zijn om dit er aan uit te geven. :wtf:

636367925563664390.jpg

Amaai, 300000
                                  Dan had ik beter de mijne terug origineel gezet met oranje streep

XXX

300.000, dat is er los over, moest het daarentegen een Traga geweest zijn dan was hij het dubbel en dik waard geweest 😀 :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.