Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › pollische
- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 9 maanden geleden door
enrico.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”911-lover”:3j5n02c8][quote=”enrico”:3j5n02c8]Je moet in de shop onder detailing gaan zien.
Daar vind je de prijzen terug.[/quote]Hartelijk dank.
Het wordt me dus te duur aangeboden.
Kijken of ik kan onderhandelen 😉 [/quote]
Zal je eventjes helpen check PM 😉[quote=”enrico”:3rkvtccv]Je moet in de shop onder detailing gaan zien.
Daar vind je de prijzen terug.[/quote]Hartelijk dank.
Het wordt me dus te duur aangeboden.
Kijken of ik kan onderhandelen 😉[quote=”Ferdinand P.”:ms6iaute]@enrico
“Leer het eerst eens schrijven …”
Amai zeg, zo’n agressieve reactie 😯
De zin hier van ontgaat me volledig. Sorry zenne, maar dan kan jij me misschien ook zeggen wat juist is: Paris of Parijs … ? (de stad hé, niet juf. Hilton)
Hangt van de taal af zekers? De film over de man die in Brazilië (of is het Brasil?) op zoek ging naar die palmboomkes heeft het alvast Carnuba …
Sommige merken adverteren met Carnuba, andere Carnauba. So what?? Geen reden om te roepen op dit forum dacht ik zo.[/quote]
Er zit niets kwaad in men bericht.
Maar heb liever dat men iets neertypt waar men ervaring over heeft.
En aan zijn uitleg te zien 😕@enrico
“Leer het eerst eens schrijven …”
Amai zeg, zo’n agressieve reactie 😯
De zin hier van ontgaat me volledig. Sorry zenne, maar dan kan jij me misschien ook zeggen wat juist is: Paris of Parijs … ? (de stad hé, niet juf. Hilton)
Hangt van de taal af zekers? De film over de man die in Brazilië (of is het Brasil?) op zoek ging naar die palmboomkes heeft het alvast Carnuba …
Sommige merken adverteren met Carnuba, andere Carnauba. So what?? Geen reden om te roepen op dit forum dacht ik zo.[quote=”911-lover”:51arnmzj]Daar staan enkel de prijzen op voor de kleine flacons[/quote]Je moet in de shop onder detailing gaan zien.
Daar vind je de prijzen terug.[quote=”Peter R.”:wmq28hj0]Geloven jullie daar nu echt in, in ‘speciale carnubawax’ en dies meer ?
Misschien kan je madame haar gezichtcreme gebruiken, dan ziet je 12 jaar oude 993 er na 4 weken gegarandeerd uit als een twee jaar oude 997 ! Tien jaar jonger in 4 weken staat er oep het potteke. Gegarandeerd door de Laboratoires huppeldepup ! Niet goed geld kwijt !
Peter R.[/quote]
Leer het eerst eens schrijven !! CARNAUBA
En probeer het dan eens te gebruiken en geef dan je gedacht 😉
En ja een 12 jaar oude wagen kan je mits de juiste voorbereiding
in “nieuwstaat” krijgen.misschien eens op de website gaan kijken? Daar staan prijzen bij:
http://nl.meguiars.be/Nu we het toch hier over poetsproducten hebben.
Ik heb producten van Maguire aangeboden gekregen NIEUW.
Nu had ik graag daar de prijzen van gehad om te weten of de aanbieding interessant is. Zo ja doe ik ze in en kan ik misschien ook mensen van hier helpen.Het gaat om de volgende producten.
Hyper voor te wassen grote bussen
Leder protection en conditioner ook grote bussen.
Deinhoud zou ongeveer 4 liter zijn.[quote=”Peter R.”:1o8mhc6d]Geloven jullie daar nu echt in, in ‘speciale carnubawax’ en dies meer ?
[/quote]Niet, tot dat ik het zelf probeerde.
Maar ieder doe lekker wat hij zelf goed vind, voor mij is Swissol het beste product dat ik al gehad heb.
Geloven jullie daar nu echt in, in ‘speciale carnubawax’ en dies meer ?
Misschien kan je madame haar gezichtcreme gebruiken, dan ziet je 12 jaar oude 993 er na 4 weken gegarandeerd uit als een twee jaar oude 997 ! Tien jaar jonger in 4 weken staat er oep het potteke. Gegarandeerd door de Laboratoires huppeldepup ! Niet goed geld kwijt !
Peter R.
k gebruik ook enkel meguiars,en dat effect,die diepe natte glans vind k nergens anders me een product
Zeer raar.
Ik gebruik het product opal mijn voertuigen al meer dan 10 jaar en ken dat fenomeen eigenlijk niet tenzij je wrijft op een nog vochtige ondergrond. Dan heb je idd eens schijn, maar ook die verdwijnt voorgoed bij goed en vooral droog nawrijven.
Op rubbers , plastic etc heeft Carlove juist geen nadeel zoals witte plekken etc die blijven zoals bij de meeste producten.@ 911 lover: ik heb ook Carlove staan en heb er wat gemengde ervaringen mee.
Allerhande vlekken (insecten, teer, olie, whatever…) gaan er bijzonder goed mee weg.
Maar als ik het product echt gebuik om de Porsche te waxen, dan blijft er een beige/grijze laag stof liggen (wellicht beter niet gebruiken op rubbers etc). Die stoflaag wrijf ik er gemakkelijk af en dan blinkt hij als een spiegel.
Maar als ik een dag later opnieuw met een doek zachtjes over de wagen ga, dan wrijf ik er weer van dat stof af.
Misschien is mijn flesje te oud? don’t know .. ❓ gekocht voor 4 jaar op een beurs.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.