Porsche 356 voor huwelijk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 356 voor huwelijk

• Maker
    Discussie

• Jürgen
    Deelnemer

Hallo,

wij trouwen op 27/7 dit jaar en zijn op zoek naar een mooie 356. Is eventueel om zelf mee te vertrekken aan de kerk of ons te laten voeren als we er in kunnen :). Wij zijn van Diksmuide.

Dank

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Wil je er al direct een weduwnaar van maken harley? :mrgreen:

Tip!!!!
          Geef je aanstaande vrouw een 997 GT 3 kado als huwelijksgeschenk.

356 in wit of zwart, wel uit Limburg, maar misschien vinden zij de afstand geen probleem. Wie niet waagt… 😉

Bedankt voor de tip. Deze mensen eens gecontacteerd en voor hen te verre afstand. Er mogen nog tips komen…

S2

Dit stond ook al in het linkje van WES 🙂

Een Speedster waar je zelf mee kan rijden:

Klik hier

Proficiat :applaus: .
                    Ik denk eerder dat iemand je zal laten meerijden dan zelf rijden in een originele 356 .Alvast succes met je zoektocht .

Wel daar komt het eigenlijk op neer 🙂 Maar er moeten toch wel vrijwilligers zijn en ze mogen zelfs naar de receptie komen 🙂

S2

Ik lees het anders :

Ik wil best wel trouwen in een 356 maar het mag eigenlijk niet zoveel kosten. 🙂 Willen we dat niet allemaal? Misschien wil er wel een particulier helpen voor enkel de benzinekosten, maar ik vrees dat je zal aangewezen zijn op de zoekertjes.

[quote=”911 passion” post=133173]Bedankt alvast voor de gelukwensen. Zijn er geen particuliere eigenaars die eventueel op 27/7 in de voormiddag wat tijd vrij hebben? Aan een onkostenvergoeding wordt zeker gedacht![/quote]
                          Ik denk dat je er best eentje huurt, er zijn veel sites te vinden hieromtrent, de meeste zijn wel replica’s maar dan heb je wel een Speedster model en dat is leuk om foto’s te trekken.

Eigenaars met echte 356 of Speedster zijn niet altijd zo happig hun juweeltje uit te lenen, laat staan zelf mee te laten rijden, hetgeen ik wel kan begrijpen.

Bedankt alvast voor de gelukwensen. Zijn er geen particuliere eigenaars die eventueel op 27/7 in de voormiddag wat tijd vrij hebben? Aan een onkostenvergoeding wordt zeker gedacht!

Kijk eens op 2de hands sites, daar worden regelmatig wagens aangeboden als huwelijkswagen.
                              En als ik me niet vergis ben ik ook al verschillende 356’s tegen gekomen…

Hier is er al eentje: KLIK!

Proficiat met jullie trouw alvast. 🙂

Contact nemen met Boxermotor uit Bavikhove die weet de weg!

Ik heb geen 356 maar wens je toch een prettige dag met veel geluk.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.