Porsche 911 classic parts

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 911 classic parts

• Maker
    Discussie
  • Heb net een 911T coupé van 1973 gekocht. Ik zoek een origineel stuur + radio + Recaro stoeltjes van de 911S; graag wat interessante adresjes hiervoor.

Thx
    JC

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”cabrio wim” post=113121]Waren er al meer keren, want ik heb al posts gewist. ;)[/quote]

Ah Wim, nieuwe ‘bissenis’ opgestart?

‘Cleaning Wim’

[IMG]http://i49.tinypic.com/2ilfxhj.gif[/IMG]

Wim

Waren er al meer keren, want ik heb al posts gewist. 😉

PB

[quote=”basvenus911″ post=113103]hallo je moet eens kijken bij °° °°°°° die heeft veel liggen[/quote]

Komaan 13 posts heb je gemaakt, en al minstens 3 keer dat je die garage noemt…

hallo je moet eens kijken bij ………… die heeft veel liggen

Jc van harte welkom op dit gezellige en informatieve Porscheforum .
              Proficiat met de aankoop van je wagen . :applaus:

We zouden het op prijs stellen indien je jezelf even voorstelt in een nieuwe topic “stel jezelf voor ” .
              En laat de foto’s van je wagen maar komen . 😉

Funny

Welkom op het forum JC !

911-groeten,
                JB

Hallo Jco, welkom hier. Misschien een paar leuke foto’s van je aanwinst 😉 .

Origineel – er vanuitgaande dat het bij de dealer niet meer te verkrijgen is – zal je het toch op sites zoals Ebay moeten gaan zoeken en vinden.

Repro stoelen zijn er wel her en der – in die stijl. EN soms ook zo goed nagemaakt dat ze niet van echt te onderscheiden zijn.

Voor een radio kan je o.a. HIER terecht 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.