Porsche 911 SC beschermplaat

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 911 SC beschermplaat

• Maker
    Discussie

• Daan Poron
    Deelnemer

Hallo, ik vroeg me af of er een beschermplaat bestaat voor een Porsche 911 SC. Een plaat dat je dus onder de motor kan plaatsen. Want nu heb je op het laagste punt van je motor je koppeling. Een tijdje geleden heb ik hier een tik op gekregen door iets te enthousiast te rijden waardoor deze schuin is komen te staan. Daarom leek het me handig om hier een beschermplaat over te zetten. Enig idee of er zo iets bestaat en waar ik dit kan vinden?

mvg,
      Daan

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Zelf maken of laten maken zal ik niet direct laten doen want dacht idd wel dat dit voor de koeling voor problemen zou zorgen. Ook denk ik dat de wagen daardoor anders zal reageren. Dus als er zo niets bestaat zal ik het zo laten 🙂 Toch bedankt voor de reacties ..

Wim

@Daan, als je zoiets maakt of laat maken, let dan goed op dat het een soort van stangen of buizen zijn, geen vaste plaat.
          Deze zal anders de luchtstroom voor de koeling van bak en motor verstoren. 💡

behalve dan in de rally sport ik ben ze nog nooit tegengekomen voor een luchtgekoelde Porsche. maar daar zitten volgens mij extra “cooling holes” en weinig of geen tapijt/isolatie op het brandschot van het motor.

Ik vind ze voor meerdere merken , doch niet voor een 911
              Misschien zelf eentje maken .

Voorbeelden HIER

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.