Porsche 911 Targa Saratoga top 1974 – 1993

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 911 Targa Saratoga top 1974 – 1993

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Wegens verkoop van mijn 911 Targa verkoop ik nu ook mijn extreem zeldzaam glazen (Lexan) hardtopdak van het merk Saratoga incl. de bijhorende opbergtas welke al helemaal niet te vinden is.
      Zoals gezegd, extreem zeldzaam, en niet meer te vinden. Er zijn naar het schijnt slechts een paar honderd van deze daken gemaakt. Was een officiële (dure) optie in de jaren 80.

Het dak is in perfecte staat en amper gebruikt door de eerste eigenaar. Ideaal in lente en herfst en veel stiller dan het plooidak.

Dit dak heeft oorspronkelijk de sluiting met de haken voor daken vanaf het G-model. Van 1974 tem 1985. Ik had een 1986 G50 model en heb het dak eenvoudig aangepast, dus het past nu ook tem de 964 Targa, hiervoor heb ik een extra setje zonnekleppen ter beschikking die in de prijs zitten. Of het ook op het F model past weet ik niet, maar ik vermoed van wel.

Dak is eenvoudig terug met haaksluiting om te bouwen, ik heb alle onderdelen bewaard.

Prijs 5.000 euro

VERKOCHT

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.