Porsche 911 wtl of jubi

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 911 wtl of jubi

• Maker
    Discussie
  • Hoi , ik ben op zoek naar een Porsche 911 wtl of jubi , wie zou mij kunnen helpen?
    Alvast bedankt voor de reacties. gr Emmanuel 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
    • Dit is hier een goed voorbeeld van de prijs kunstmatig opdrijven .
      Potentiele kopers het idee geven dat er een heel klein aanbod is ,de wagen weg halen bij garage X en stallen bij garage Y .
      Wij dan maar denken dat die wagen verkocht is bij X en ons reppen om toch maar die wagen te hebben bij Y 😳 😥 .

Kan zijn dat ze nu meer vragen, maar heb wel de indruk dat de prijs algemeen sterk gestegen is laatste maanden voor zo een WTL. Heb al ene gezien aan 50k en 55k.

There’s a sucker born every minute… :sarcastisch

idd, stond al een paar keer online en telkens voor meer….????…. ach ja, proberen hé :wtf:

Een jaar geleden stond volgens mij deze wagen bij een garage in het Antwerpse voor 41000 euro ,daarna hebben ze de wagen even opzij gezet .Onlangs stond hij er opnieuw voor 47 of 48000 euro en het is best mogelijk dat hij nu verhuisd is naar dat adres voor 10-duizend euro meer .

WTL cabrio. klikhierop

Mush :first:

[quote=”Funny” post=109680]Amai 😥 😥 als ik dan weet aan welke prijs ik mijn Jubi heb verkocht . 😥 😳 :cry:[/quote]

Waarschijnlijk een schrale troost, maar die revue zijn we allemaal weleens gepasseerd 😉

911 SC 😐
                    964 Cabrio :wtf:
                    964 Coupe 😕
                    968 CS 😥
                    964 Jubilee … :sarcastisch

.. heb dan ook besloten de 993 4S nog even te houden :driver:

Amai 😥 😥 als ik dan weet aan welke prijs ik mijn Jubi heb verkocht . 😥 😳 😥

mooi of niet maar eerlijk gezegd zal ik wel met iets anders rondrijden dan 😆

is idd een punt van vraag en aanbod. Neem nu iets recenter, bvb de 993 4s. Toen ik mijn 1ste porsche kocht (10jaar terug) had een goede vriend van me er eentje met 80.000km op de klok. Is toen verkocht voor 46.000euro….nu betaal je ongeveer dezelfde prijs maar met meer km. Mooi? Ja! Prijs waard? tja, voor sommige wel en sommige niet. Ik volg Mush :first:

[quote=”Mushroom” post=109664]
                          Eerst 75.000 Euro uitgeven en dan bang zijn voor elke km die erbij komt… Da’s goed voor de Jay Leno’s van deze wereld. Laat mij maar rondcrossen met mijn waterkraam :respect2:[/quote]

Gelijk heb je — ook wat je waterkoker betreft.

Mensen die zulke Jubi’s kopen – geven of niet om het geld en de Km.stand — of ze zetten ‘m inderdaad weg – rn rijden ‘m op ‘n trailer naar een meeting :wtf:

Dat kuddegevoel beslaat overigens ook de 73’er RS’en, de Carrera 3.o‘s, 993 S’en, 964 Rs’en etc :sarcastisch

Afgelopen jaar stond er nog een van de vele paarse Jubi’s net buiten parijs te koop – met een vr.pr. van E 105.000,- :first:

Duiven vliegen in troep, een arend vliegt alleen.
                            Dat gedoe met de WTL’s en Jubi’s etc kan je alleen maar aan het kuddegevoel van de mensen toeschrijven.
                            Akkoord, ‘t zijn mooie (van de mooiste) maar zijn ze 75.000 Euro waard? De duiven vinden van wel, de arend rijdt met iets anders :sarcastisch

Eerst 75.000 Euro uitgeven en dan bang zijn voor elke km die erbij komt… Da’s goed voor de Jay Leno’s van deze wereld. Laat mij maar rondcrossen met mijn waterkraam :respect2:

[quote=”porsche” post=109489]Garantie? ik denk niet dat particulieren garantie geven ..[/quote]

Daarom hoef je er ook niet voor te betalen :sarcastisch

[quote=”911_NL” post=109484]
                                Vandaar dat ik ‘m niet op de site zie staan.
                                Maar tel er eens een onderhoudsbeurt en garantie bij op.
                                [/quote]
                                Klopt staat niet op de site, wordt rechtstreeks door partikulier verkocht. Zij bemiddelen via hun netwerk, zo heb ik de info ook gekregen.

Welke onderhoudsbeurt moet je bijtellen ? Is gebeurd bij CM.
                                Garantie ? Ik denk niet dat partikulieren garantie geven op een wagen van ’93.

Met overdrijven bedoel ik dat de wagen van 75.000 € al heel lang te koop staat en voorheen al te koop stond bij een ander. Dat is het leuke aan die jubileums, je ziet direct aan de nummers waar ze allemaal nog te koop hebben gestaan.

[quote=”porsche” post=109482]Waarom moet men altijd overdrijven ?[/quote]

Kwestie van vraag en aanbod – zo’n grijze met zwart interieur vind je gewoonweg niet (snel).

Als d(i)e wagen (die particulier) bij Powercars wordt aangeboden echt goed is – dan is de prijs relatief laag.
                                  Maar tel er eens een onderhoudsbeurt en garantie bij op 💡

[quote=”porsche” post=109482]Bij Powercars staat een Jubileum Type 964 van 10/93 voor € 39 964 met 157.000 km.[/quote]

Op Jubi.pocg.de is wel een lijstje te vinden van de prijzen van de afgelopen jaren :sarcastisch

[quote=”porsche” post=109482]INFO Deze Belgische wagen wordt rechtstreek verkocht door de particulier met onderhoudsboekje en Car-Pass.[/quote]

Vandaar dat ik ‘m niet op de site zie staan ❓ 😐

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.