Porsche 911 wtl of jubi

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 911 wtl of jubi

• Maker
    Discussie
  • Hoi , ik ben op zoek naar een Porsche 911 wtl of jubi , wie zou mij kunnen helpen?
    Alvast bedankt voor de reacties. gr Emmanuel 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
    • 75.000 euro – 1994 Porsche 911 Jubileum Type 964 (link van Olaf)

Waarom moet men altijd overdrijven ?

Bij Powercars staat een Jubileum Type 964 van 10/93 voor € 39 964 met 157.000 km.
      [i]INFO
      In maart 1993 presenteert Porsche het speciale jubileum model ter ere van 30 jaar 911 op de autosalon van Geneve. Het model was gebaseerd op de 964 C4 coupe met de wide-body carroserie en productie was gelimiteerd op een totaal van 911 wagens. Het leeuwendeel van deze speciale versies zijn gespoten in de exclusieve Viola metallic kleur.
      Dit exemplaar nummer 823 wordt onder meer gekenmerkt door zijn schuifdak, elektrische zetels en sportzetels. Deze Belgische wagen wordt rechtstreek verkocht door de particulier met onderhoudsboekje en Car-Pass.[/i]

Tilburg, Noord-Brabant – Porsche 964 C2 Cabrio, Jubileum wide-body – € 32.500

[quote=”Funny” post=109446]En wat is genoeg Olaf ? 😳 ;)[/quote]

Genoeg om de eigenaar te overtuigen ‘m te verkopen … 😉

… en ben bang dat de twee ‘toppers’ die ik hier eerder heb gepost, daarbij in het niet vallen :wtf:

dat was ik mij nu ook net aan het afvragen 😈 😈

En wat is genoeg Olaf ? 😳 😉

Als je genoeg geld mee brengt …

Nummer 754

ja, liefst wel als ik het dan toch mag zeggen in t zilver met zwart leder!

.. en dan wss ook nog ‘n 964 ❓

Ziet er goed uit, maar ik prefereer een coupe 😀

Optiecode M491 ❓

… dan is het wel een echte WTL :sarcastisch

Bouwjaar: 07 – 1985 met G-bak !!!

XXX

Ik kwam deze tegen:
                          http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-cabrio-3-2-133209601.html?auto_carros=1&list_cat=porsche
                          Ik ken ‘m niet, weet er niets van maar als dit een echte wtl is dan is het een redicule prijs, hangt af van wat de staat is natuurlijk. Succes met ‘t zoeken, maar als ik op zoek was ging ik zeker eens kijken. :relaxman:

[quote=”emmanuel” post=109153] Of is dat iets teveel gevraagd? ;)[/quote]

Ach – er zijn meer zilveren Jubi’s geproduceerd dan rode … :sarcastisch

Heb net een berichtje gestuurd, hoop dat hij reageert. Bedankt voor de tip. 😀
                              Km. Stand is hoog en hoop eigenlijk op een zilveren. Of is dat iets teveel gevraagd? 😉

Ok ,ken de wagen niet. Maar de kilometerstand zegt soms weinig (of niets) om over te gaan tot een revisie . 😉
                                We horen of lezen wel hoe het evolueert . 😉

[quote=”Funny” post=109146]Wie waagt zijn kans ?
                                  [/quote]

Iemand die niet bang is voor zo’n (hoge?) Km-stand 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.