Porsche 912E uit 1976

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 912E uit 1976

• Maker
    Discussie
  • Weet er niemand een mooie 912E van 1976 staan ?? Ben op zoek naar porsche voor dagelijks gebruik en dit lijkt me ideaal !

alvast bedankt!!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • XXX

Een kennis van mij heeft 2 911jes en doet er eentje weg van 1973 een coupé 2.7.
      Hij heeft nog geen foto’s gemaakt en het is ook nog niet echt kenbaar gemaakt, prijs zit rond de 15k dus valt precies wel mee. Kofferdeksel is net terug gespoten en moet nog gemonteerd worden, motor heeft revisie gehad en interieur staat origineel. Zal ‘m eens voor foto’s vragen eens zijn kofferdeksel gemonteerd is.
      Hij gaat er uit omdat ‘m geen plek heeft voor zijn volgende, een oud Mustangetje, de gek! 😈

[quote=”Mushroom” post=113842]Ooit al met zoiets gereden?
        In winterse omstandigheden?

Als je budget rond de 20.000 Euro is, koop dan een 996 and get it over with. You’ll thank me later. Ik mag er niet aan denken om nu met mijn 912 buiten te komen :respekt:[/quote]

+1 !
        of anders koop beiden als er iets meer van afkan :puke: ,…met zo n oldie rijden is natuurlijk kwestie van gewoonte – lang gereden met een VW kever van ’74, maar als ik daar nu aan terugdenk…

Moet je snel wezen. klikhierop

Hoeveel kilometers wil je er dagelijks mee gaan rijden? Ik wel ook gerust dagelijks met een oldie naar de bakker om de hoek, maar alle dagen de ring rond Antwerpen is dan weer iets anders. En ja een goede 912E is niet makkelijk te vinden, ook al zijn ze niet echt gewild.

[quote=”Mushroom” post=113842]
              Als je budget rond de 20.000 Euro is, koop dan een 996 and get it over with. [/quote]

dat hoop ik niet
              alhoewel , als het een afgejakkerde is kan het wel voor 20k
              ik hoop dat een correcte met weinig km en aantoonbare geschiedenis toch nog “iets ” hoger gaat

PB

Bang dat ge eerst zijn batterij terug moet aansluiten? :mrgreen: :happy: :engeltje:

Ooit al met zoiets gereden?
                  In winterse omstandigheden?

Als je budget rond de 20.000 Euro is, koop dan een 996 and get it over with. You’ll thank me later. Ik mag er niet aan denken om nu met mijn 912 buiten te komen :respekt:

zijn ze toch in die prijscategorie ?

Een 911 is inderdaad leuker, mijn ultieme model is een targa 😉 maar het verbruik is toch wel aanzienlijk hoger met een 3.0 dan met een 2.0 ?

Er zijn er nog weinig te vinden blijkbaar van die 912E’s…

groeten

Goedkoop is hier niet meer van toepassing . 😥 😉

Koop een 911, niet veel duurder en veel meer lol. Wat jij zoekt is er niet 😉 Er staan er een aantal [4 😉 ] te koop. klikhierop De tijd dat 912jes goedkoop waren ligt achter ons.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.