Porsche 914 van 1970

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 Porsche 914 van 1970

• Maker
    Discussie

• Roodhooft
    Deelnemer

Hallo iedereen, ik ben mon uit het Antwerpse en heb sinds een paar dagen een 914 in mijn bezit.
      Het is wel een projectje die de nodige tijd in beslag zal nemen.

image.jpg

image_2014-11-09.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Welkom. Zie dat je de PET al hebt. Misschien is dit iets:

tn_88russek.jpg

http://www.914parts.nl/index.php?cont=books
        Er staan veel tekeningen in en het elektrische schema. Maar neem nu bijvoorbeeld kleppen stellen, denk niet dat het me zou lukken met enkel een zakboekje. Daarom ben ik bij Porsche 914 Club Holland met zijn sleuteldagen.

XXX

Welkom Mon uit de beste streek van ‘t land :applaus: (tenzij dat ‘t linkeroever is, dat is iets mat parking of zo).
          Rosepassion is top hé, zelf ook al veel bij besteld.
          Mooi projectje hoor, ‘keep us posted’ veel fotokes plaatsen van de vorderingen en de problemen, leren we allemaal van :up: :up:

Kan er iemand goede boeken aanraden over de 914, liefst met technische tekeningen.

S2

Welkom en veel sterkte!

Welkom. Succes met de resto. Ni vergeten veel foto’s te posten van de werkzaamheden. 😉

welkom en je hebt een leuk project :applaus:
                  💡 als je onderdelen gaat kopen eerst een lijstje maken en een tijdje zoeken op google want prijzen durven nogal verschillen.

Welkom en niet opgeven…is een lange restauratie maar de moeite waard! 🙂

Heb vandaag via dit forum deze site ontdekt http://www.rosepassion.com/
                      Moet zeggen dat ik daar wel redelijk wat onderdelen vind die ik kan gebruiken.

Welkom op het *porsche forum. :drink:

welkom hier en leuk winterprojectje :up:

Wim

Welkom Mon, en veel plezier met de werkzaamheden en op het forum. :up:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.