- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 juni 2018 om 11:04
Goede vriend van me denkt eraan zijn 931 te verkopen. Voorlopig enkel te koop op het forum.
Voor verdere info kan je best rechtreeks met Jan afsprekenPorsche 924 Turbo (931) in uitzonderlijke, originele staat.
Porsche 924 Turbo (931) in Italië geleverd in 07/06/1982, vandaar ook het zeldzame volledig stoffen interieur dat voor de Italiaanse markt leverbaar was. In 05/12/2013 naar België ingevoerd en is sinds 28/05/2015 in mijn bezit.
Het gaat om de gewilde versie met 177 PK, originele witte kleur, onverprutst, roestvrij en helemaal origineel op het Momo stuur en radio na.
Deze Porsche heeft nog geen 99.000 km op de teller en alles op de auto wijst erop dat dit de originele kilometerstand is. Het interieur is in uitzonderlijk gave staat: alles rubbers sluiten goed af, geen blutsen of krassen, geen losse naden in de zetels en zelfs geen scheuren in het dashboard (waar bijna alle 924’s last van hebben).
De dogleg bak schakelt goed, motor trekt zeer goed en de Turbo fluit zoals het hoort. Nergens roest te bekennen, de auto stuurt goed en ligt strak op de weg. Elektrische ruiten als optie, banden op de originele Turbo velgen nog goed voor vele kilometers.
In de afgelopen 2 jaar is het volgende onderhoud uitgevoerd:
· Nieuwe distributieriem met spanrol
· Motorolie en filter vervangen
· Olie versnellingsbak vervangen
· Koelvloeistof en thermostaat vervangen
· Luchtfilter en benzinefilter vervangen
· Bougies vervangen
· Remolie ververstIk verkoop de auto omdat ik er te weinig mee rij en ik nog te veel andere oldtimers heb.
De vraagprijs is 12.500 euro.
Jan Colpaert
0475 96 44 52
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.