Porsche 962

• Maker
    Discussie
  • Hier de 962 in straatversie

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Zoals steeds .
      Als het met mijn werk te combineren is ben ik van de partij

[quote=”jack-in-the-box”:3s360grn][quote=”911-lover”:3s360grn]Rufie en ik zijn een paar jaar geleden heel toevallig een zeldzaamheid tegen gekomen en hadden een super gesprek met de eigenaar.

Hier zijn wereldwijd maar 14 stuks van gebouwd 💡 [/quote]

Echt tof !!! Moest men deze niet zelf gaan ophalen in Weissach?
        305Pk 8) [/quote]

Toevallig gisteren ook nog naar die foto’s zitten kijken. Was idd een mooi moment. Misschien was het wel iemand die bij Porsche werkte. Man is lid van de 968 club in Duitsland. Die hebben me al uitgenodigd om eens een activiteit mee te doen. Lijkt me wel leuk om met een Belgische delegatie 968’s aan te sluiten…

We kwamen deze dus gewoon in het verkeer tegen .
              De mensen waren super vriendelijk en samen bij een leuk praatje heeft Rufie verschillende foto’s van oa het interieur kunnen/mogen nemen .
              De wagen had naar ik meen ongeveer 37000km .
              Ik heb me laten wijsmaken door het PFF dat de nummerplaat zou duiden op een wagen van Porsche zelf.
              BB ➡ Waar de sportafdeling van Porsche gevestigd is
              PW ➡ Porschewerk
              968 ➡ Typenummer

[quote=”911-lover”:11x7pskn]Rufie en ik zijn een paar jaar geleden heel toevallig een zeldzaamheid tegen gekomen en hadden een super gesprek met de eigenaar.

Hier zijn wereldwijd maar 14 stuks van gebouwd 💡 [/quote]

Echt tof !!! Moest men deze niet zelf gaan ophalen in Weissach?
                305Pk 8)

ik heb nog een rijverslag van die 962 Dauer in een Duits autotijdschrift, en wat te verwachten was; een hel in het stadsverkeer, en een beest van zodra je het de teugels kan geven… Een machine van extremen, en niets daartussen! Helaas ook niet wat de prijs betreft! Het supergekende verkoopshuis Autosalon Singen in Duitsland had er enkele maanden geleden eentje… en laten we zeggen dat je met de vraagprijs ook een Veyron kon bestellen… zegt dit genoeg? 😯

ken

das echt een exclusief model dus…
                    ma 7 stuks…

ola een 968 turbo S
                    das ook iets exclusiefs!!!

toch wel knap zenne!!!

beide staan er mooi bij 😉 )

Dat vermoed ik ook van niet .
                      Er zijn maar 7 stuks van gebouwd volgens de info .
                      Maar je weet nooit hé ❗
                      Rufie en ik zijn een paar jaar geleden heel toevallig een zeldzaamheid tegen gekomen en hadden een super gesprek met de eigenaar.

Hier zijn wereldwijd maar 14 stuks van gebouwd 💡

ken

knap!!!

dat zal je wel ni vlug tegenkomen op de baan

En nog een paar

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.