Porsche 964 C2 + 964 Cabrio manueel

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964 C2 + 964 Cabrio manueel

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben op zoek naar een 964 coupe C2 + een 964 Cabrio.

De vereisten:

– Manueel
    – Voor de coupe geen open dak
    – Technisch perfect in orde.
    – Historie
    – Ongevalvrij
    – Ik sta open voor de meeste kleuren.
    – Verkies een wagen van particulier/liefhebber

Graag antwoorden per mail.

Thanks

Geoffroy

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • 34.990 € voor een 92’er 964 Cabrio met 2 ton op de klok 😯

Dan zou ik eerder men kaarten op dit paard zetten :coolness:

Een 964 C2 zonder schuifdak gaat inderdaad lastig zijn — om die te vinden — in goede staat — en voor een juiste prijs.

Tussen de regels door lees ik dat je er een project van gaat maken – je zou dan natuurlijk kunnen overwegen om de dakplaat te vervangen – evt. door eentje van carbon 💡

[i]Mocht m’n 964 dit jaar niet verkocht raken – dan gaat’ie wss ook “de project-molen” in … en gaat het dak “dicht”.
      Bij m’n Carrera 3.2 heb ik het door een vakman dicht laten lassen, nadat ik zelf de hele binnenbak er uit had geslepen … [/i]

EDIT:

Porsche 964 C4 Cabrio ’91 .. die (al) door Bully in dat andere topic aangehaald werd :salut:

Op foto’s ziet alles er mooi uit. :applaus:
        Maar in werkelijkheid kan het serieus tegenvallen. :censored:
        Ben deze wagen 3maand geleden gaan bekijken. :wtf:

https://porscheforum.be/forum/61-porsche-gezocht/121385-zoektocht-naar-964cabrio

Deze lijkt mij wel ne propere op foto natuurlijk :salut: :salut: :salut:
          http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-964-cabrio-perfecte-staat-78179625.htm

I know maar ik heb tijd, het moet er echt 1e zijn zonder schuifdak omdat ik iets van plan ben waar het niet in het concept past :engeltje:

Heb je een link naar die cabrio’s want heb al wat rondgekeken maar niets interessant.

Ne 964 C2 zonder schuifdak vinden, en dan nog ene met volledige historiek,zal nie simpel zijn denk ik :coolness: :coolness: :coolness:
              964 cabrio’s staan er verschillende te koop hé, succes in uwe zoektocht :salut: :salut: :salut:

Jammer ..

m’n coupe heeft een schuifdak en lage km-stand :coolness:

Succes met de zoektocht ❗

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.