Porsche 964 C2 + 964 Cabrio manueel

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964 C2 + 964 Cabrio manueel

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben op zoek naar een 964 coupe C2 + een 964 Cabrio.

De vereisten:

– Manueel
    – Voor de coupe geen open dak
    – Technisch perfect in orde.
    – Historie
    – Ongevalvrij
    – Ik sta open voor de meeste kleuren.
    – Verkies een wagen van particulier/liefhebber

Graag antwoorden per mail.

Thanks

Geoffroy

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • 34.990 € voor een 92’er 964 Cabrio met 2 ton op de klok 😯

Dan zou ik eerder men kaarten op dit paard zetten :coolness:

Een 964 C2 zonder schuifdak gaat inderdaad lastig zijn — om die te vinden — in goede staat — en voor een juiste prijs.

Tussen de regels door lees ik dat je er een project van gaat maken – je zou dan natuurlijk kunnen overwegen om de dakplaat te vervangen – evt. door eentje van carbon 💡

[i]Mocht m’n 964 dit jaar niet verkocht raken – dan gaat’ie wss ook “de project-molen” in … en gaat het dak “dicht”.
      Bij m’n Carrera 3.2 heb ik het door een vakman dicht laten lassen, nadat ik zelf de hele binnenbak er uit had geslepen … [/i]

EDIT:

Porsche 964 C4 Cabrio ’91 .. die (al) door Bully in dat andere topic aangehaald werd :salut:

0

Op foto’s ziet alles er mooi uit. :applaus:
        Maar in werkelijkheid kan het serieus tegenvallen. :censored:
        Ben deze wagen 3maand geleden gaan bekijken. :wtf:

https://porscheforum.be/forum/61-porsche-gezocht/121385-zoektocht-naar-964cabrio

0

Deze lijkt mij wel ne propere op foto natuurlijk :salut: :salut: :salut:
          http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-964-cabrio-perfecte-staat-78179625.htm

0

I know maar ik heb tijd, het moet er echt 1e zijn zonder schuifdak omdat ik iets van plan ben waar het niet in het concept past :engeltje:

Heb je een link naar die cabrio’s want heb al wat rondgekeken maar niets interessant.

0

Ne 964 C2 zonder schuifdak vinden, en dan nog ene met volledige historiek,zal nie simpel zijn denk ik :coolness: :coolness: :coolness:
              964 cabrio’s staan er verschillende te koop hé, succes in uwe zoektocht :salut: :salut: :salut:

0

Jammer ..

m’n coupe heeft een schuifdak en lage km-stand :coolness:

Succes met de zoektocht ❗

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.