porsche 964 turbo dot com

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 porsche 964 turbo dot com

• Maker
    Discussie
  • Hé allemaal,

ik heb ter ere van de 964 turbo een nieuwe site in elkaar gestoken

http://www.porsche964turbo.com

Deze dient eigenlijk als portaal of databank voor alles 964 turbos. Het is ook totaal mijn bedoeling niet om hier onder het bestaande forum zijn duiven te komen schieten. Maar als liefde voor de 964 turbo ( en omdat er zo weinig zijn ) leek mij een wereldwijde portaal wel iets moois.

Moest iemand interesse hebben, de site is uiteraard volledig gratis.

Moesten jullie iemand kennen met interesse of op andere fora iets kunnen plaatsen waar jullie denken dat dit terecht op zou kunnen, please do so 🙂 )

Tips of jullie mening zijn uiteraard ook steeds welkom. De site staat nog in zijn kinderschoenen, dus verwacht het nog niet volledig 100 % 🙂 )

Groeten,

Geert.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Volledig mee eens.

Ik heb lange tijd liggen werken om het hele CMS gebeuren op punt te krijgen dat er minder aandacht gegaan is naar de inhoud. Uiteindelijk is dat laatste hetgene de gebruiker zal zien en zou dat van een ander niveau mogen zijn.

De spellingschecker is wat kort door de bocht aangezien het CMS dat niet heeft, ik zal dus de teksten moeten laten nalezen of in een tekstverwerker steken die wel een spellingscheck uitvoert.

Toch bedankt voor de feedback, ik verwerk ze zo snel mogelijk 😉 )

Omdat je echt meningen vraagt hier de mijne (ongevraagde kritiek is nooit plezant).
        Ik zou wat meer mijn best doen om juist Engels te schrijven. Leest wat vreemd en er zitten nogal wat schrijffouten in.
        Heb maar 2 stukjes gelezen maar ik denk dat dat voor een Engelstalig persoon nogal vreemd gaat overkomen en je site niet au sérieux gaat genomen worden. De zinsbouw is niet evident als je de taal niet echt beheerst maar de schrijffouten zouden er toch uit kunnen via “spell check”.
        In ieder geval succes gewenst !

Is al gebeurd zie ik en het bolletje is gekleurd 😉

Pas ik zo snel mogelijk aan 😉 )

zoals al geschreven… de site is zeker niet gemaakt om andere p-eigenaars tegen de borst te stoten. Maar alle mogelijke porsche types in de lijst opnemen was mss wat utopisch.

Ik heb volgens een jouw site geen Porsche , net als de eigenaars van bvb een 914/924/944/928/911 2.2,2.4,2.7,SC/912/930
              Want of je hebt één van je opgegeven modellen of je hebt (nog) geen Porsche 😥
              Ik kan begrijpen dat je om je lijst niet te lang te maken je niet alle modellen er neerzet , maar dan had er nog een keuze zoals other type Porsche kunnen staan . Nu tellen de eigenaars van bovenvernoemde modellen niet mee als Porsche eigenaar 💡

Which Porsche do you own?
              964 turbo 3.3
              964 turbo 3.6
              964 turbo 3.3 S
              964 turbo 3.6 S
              3,2
              964
              993
              996
              997
              Cayman / Boxster or Cayenne
              I do not own a porsche (yet)

Btw, vanavond spelen ze Bad Boys 1 … de film waar voor mij alles begon 😀 D

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.