Porsche 991 facelift strategie

Home Forum Porsche Talk Porsche 991 facelift strategie

• Maker
    Discussie
  • Weet er iemand wanneer Porsche de 911 gefacelift heeft Vb van 997 naar 997.2 of dan dadelijk heel het gamma die facelift kreeg of gelijkelijk aan pas de 4, GTS, GT3. Ik vermoed dat tegen september de 991.2 zal aangekondigd worden. Kwestie van de volgende aankoop te plannen :think:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Turbo 3.0 als basis.

Bij de 997 intro eind 2004, facelift eind 2008 maar bijna allen met levering 2009
        Ben benieuwd naar de wijzigingen

The venerable Porsche 911 sports car is due for an update, and our photographers caught a relatively undisguised 911 out testing with minor visual updates that belie possibly larger changes under the skin. The rumor is that the updated Porsche 911 will debut at the Los Angeles auto show later this year 2015 with a new 992 chassis code to replace the current 991 generation.

bron: KLIK

Facelift is normaal ineens voor alle submodellen tegelijkertijd. Als je naar de dealer gaat en bestelt een nieuwe 911, als dan net de facelift bestelbaar is maakt het volgens mij niet uit of het een 4, S, turbo of 4S is. Dan zal het de facelift zijn.

Er zat een kleine 4 jaar tussen. Sommige exotische modellen zijn bij pas na de facelift gelanceerd. Ik denk dat voor de carrera 2-4-2S-4S-Targa 4-4S dit op nagenoeg hetzelfde moment was. Ik vind er niet zoveel over terug.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.