Porsche 991 Gt3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Porsche 991 Gt3

  • Maker
    Discussie
  • Deze voormiddag de kans gekregen om de nieuwe Gt3 proef te rijden .
    1woord volstaat FENOMENAAL ! :lekker:
    Het is verbazend hoe snel de wagen is .De wagen stuurt heel precies en is nog een stuk gemakkelijker te plaatsen dan een 997 Gt3 .
    Heel comfortabel ,zelf in sportstand .Je voelt duidelijk het effect van de actieve motorsteunen .
    De wagen vraagt om door te gaan tot 9000 toeren wat een waar feest is voor de oren .

    image_2014-01-25.jpg

    image_2014-01-25-2.jpg

    image_2014-01-25-3.jpg

    image_2014-01-25-4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
    • Eerste gedacht is niet positief !

      0

        foto van de nieuwe Cup 2017 verraadt ook de front look van de GT3 fase 2 voor 2017

        0

          bolle lampen , je moet em es rijden ….

          0

            gefacelifte 991 GT3 2017 zonder camouflage. meer beelden KLIK

            0

              foei ?

              0

                foei

                0

                  Tja, er wordt veel gezegd in dit filmpje. En de besproken parameters kloppen grofweg wel. Alleen vult ieder die voor zich anders in met een ander eindresultaat als conclusie.

                  0

                    Porsche GT3 vs Porsche GT4

                    0

                      Geloof er niks van !

                      0

                        @Deepe daar zijn ze inderdaad mee bezig .

                        0

                          Does it drifts? 😀

                          0

                            [quote=”deepee” post=159348]zijn deze lexus style achterlichten bij de GT3 af fabriek verkrijgbaar of is dit aftermarket spul ?

                            http://www.suncoastparts.com/product/SKU991CLEAR.html

                            0

                              volgens de jongens van car and driver (hier dus) overweegt men in Zuffenhausen om de 991 gt3 RS te voorzien van een ouderwetse schakelpook.

                              The RS version of this 991-gen GT3 will look similar but with more aero madness.

                              Porsche’s 911 Turbo and Turbo S models are monsters, in a good way, but we’ve typically preferred the purist approach of the naturally aspirated GT3 models. And the current GT3 is no exception; it’s the most desirable 911 on the market. That’s likely to change soon, however. According to Auto Express, development of the über-GT3, the GT3 RS, is under development and being lapped at the Nürburgring by rally legend Walter Röhrl.

                              The Brits go on to say that the RS will use a newly developed aero package that will utilize complex canards affixed to the car’s front end, yielding a 50 percent increase in downforce versus the standard car. Specially developed tires will reside within further-flared-out fenders hinting at the car’s widened track. The GT3′s 3.8-liter flat-six should get a higher rev ceiling for the RS application, pushing output slightly higher than 475 horsepower.

                              Auto Express also reports that the GT3 RS will be offered exclusively with Porsche’s PDK seven-speed dual-clutch automatic gearbox. We’ve been told, however, that the Stuttgart-based sports-car maker is strongly considering making a manual transmission available. As the GT3′s sole transmission choice is the PDK, we’re hoping our sources are right and the hairiest of 911s can be stick-shifted.

                              0

                                zijn deze lexus style achterlichten bij de GT3 af fabriek verkrijgbaar of is dit aftermarket spul ?

                                0

                                  Zo te zien mag ik blij zijn dat ik er levend ben uitgekomen en niet ben geroosterd . 😳 😉

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.