Porsche 993 club Belgie

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Porsche 993 club Belgie

• Maker
    Discussie

• Kristof993
    Deelnemer

Beste Porsche fanaten,

Er bestaan al heel wat algemene Porsche events en clubs. Een aantal mensen in België hebben nu het idee opgevat om een Porsche 993 eigenaarsclub op te richten. De bedoeling is om 1 keer per jaar ergens in de Benelux, Duitsland of Frankrijk een 993 meeting te organiseren en eventueel 2 of 3 gezamelijke rondritten. Als je een geïnteresseerde 993 eigenaar bent, kan je (gratis) inschrijving aanvragen of vragen stellen via porsche993owners@gmail.com of website http://www.porsche993club.be

Je ontvangt dan een mailtje van zodra er een meeting of rondrit gepland staat. Het idee is ontstaan op de netwerksite 911Porschistes.com in de Porsche 993 groep. Het heeft geen enkel commercieel doel en is alleen in het leven geroepen om gepassioneerde 993 rijders met elkaar in contact te brengen.

Groet

Porsche 993 owners club Belgium

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
      • Zijn er in 2010 weer plaatsen via het forum? Zo weet ik dat ik mensen desgevallend kan doorverwijzen als onze plaatsen volzet zijn. Ik vind het niet meteen terug op de Events pagina en uit het Forum leid ik af dat de organisator het wat druk heeft met luiers verversen (kan ik trouwens van meespreken).

Dit is al ettelijke jaren ook een evenement dat op de forumkalender staat 😉

Fotootjes van 2009 en 2008

Uitnodiging Zolder vroemdag http://www.bloso.be/sportpromotie/Pages/Vroemdag.aspx

Details:
            Dinsdag 19/10/2010, +/- 8.00u Circuit van Zolder Terlamen
            Ochtend = circuitdoop voor kinderen uit het bijzonder onderwijs
            Namiddag = vrij rijden op het circuit voor de vrijwilligers
            Afstand van verhaal verplicht
            Inschrijving voor 15/9 via e-mail (naam, type Porsche & GSM/telefoonnummer) aan porsche993owners@gmail.com
            Nog 4 of 5 plaatsen voor de Porsche 993 club Belgium (alle type Porsche welkom)
            Met dank aan Jos.

Groeten

Kristof

Didier heeft inmiddels zijn foto’s op picasa gezet.

http://www.porsche993club.be/page5.php

of rechtstreeks

http://picasaweb.google.com/104646603311335533997/Couvin270610?feat=email

Ik weet niet of er nog andere mensen foto’s hebben gemaakt maar ga er zelf ook nog een paar toevoegen.

Greets

Het beloofd schitterend weer te zijn zondag aanstaande 😀 😀

Zijn er liefhebbers om samen te rijden vanuit Antwerpen of andere suggesties ❓

Ik lees het wel,

Gr. Eric

Hallo Kristof,

Je mag me mee op je ‘Chimay’lijst zetten met 2 personen.

Tot dan

Ja kristof mij mag je aan het lijstje met deelnemers toevoegen voor de rit naar Couvin 😀

kan helaas niet werken werken wel vlak bij kiewit

Hartelijk dank, er zijn momenteel 9 auto’s ingeschreven en er is altijd plaats voor meer!

Groeten

Kristof

Leuk om weten .
                          Ik zal ook daarheen telkens een verslagje van een uitstap heen sturen 😉

ik zet het ook even op de events pagina van het forum.
                            Mocht jij of één van de deelnemers hier achteraf een verslagje over willen schrijven met enkele foto’s dan kunnen jullie dit mailen naar events@porscheforum.be

Volgende bijeenkomst Porsche 993 club: Zondag 27 juni

Concept: Ontbijt + rit met road book in de buurt van Chimay + bezoek brouwerij & degustatie artisanaal bier + lichte lunch (democratische prijzen) + “Meet & greet” 993 RS Club Sport
                              Waar & wanneer: Zondag 27/6, +/- 10u Couvin (Chimay), praktische details worden u doorgemaild bij inschrijving
                              Inschrijving via pb of http://www.porsche993club.be, betaling ter plekke

Tot dan!

Ik z hetal niet langs kunnen komen .
                                Da mijn werkweekend was wist ik , maar ik had gehoopt voor het werk te kunnen langskomen .
                                Door dit laat tijdstip zal het niet lukken .
                                In elk geval een prettige dag gewenst

Update 28/3: Samenkomst 14u parking Domein Kiewit (niet sportcentrum), Putvennestraat (komende van N74 voorbij voetbalclub rijden, parking natuurdomein op linkerkant.

Groeten

Kristof

Als het niet sneeuwt zijn we er zeker bij die dag . 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.