Porsche 997 GT3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 997 GT3

• Maker
    Discussie

• Daggie
    Deelnemer

Ik ben op zoek naar:

– Porsche 911 997 GT3 MK1
      – Clubsport
      – Wit
      – GPS
      – < 60.000 km - Ongevalvrij Moet geen BTW-wagen zijn. Budget: < 80.000 Eur

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Bedankt voor de tip. Weliswaar zonder GPS, maar dat blijkt ‘te’ moeilijk te zijn .. ik heb een mailtje verstuurd.

hallo,

googel even willems olsene, die heeft er eentje staan en mogelijk binnen uw budget.

groeten ringo

Anoniem

Is verkocht, weet jij er iets meer over?? 😉

Ik ben vandaag naar Lanaken geweest .. en de zwarte GT3 is volgens mij wel een correcte auto. Flank bestuurder is (deels) herspoten, maar de verkoper vertelde dat snel zelf. Zou owv. krassen geweest zijn ..

Maar ik ben nogal veeleisend .. denk ik.

Anoniem

“geduld is nen schone deugd” zeggen ze bij ons 😕 Alleen ‘t is ‘t moment om zo’n kar te rijden, begrijp het volkomen.
                Er is idd weinig te vinden voor het moment 🙁
                Al eens Spanje en Portugal bekeken? Blijkbaar, tgv crisis, zijn er daar (voor de vlugge beslissers) koopjes te doen.
                En toch nog es kijken in Lanaken vind ik 😉

Niemand nog originele ideeën om te zoeken? Voorlopig amper iets te vinden ..

trouwens, heel eerlijk gezegd; ik vind de schermweergave van m’n simpel TomTommeke, die ik tevens makkelijk kan updaten, zelfs veel beter dan de navigatie in mijn Porsche. Toegegeven, het is nog van de 996 serie I generatie, ik weet dus niet of de weergave bij de 997 generatie al wat beter is, maar ik zou ook niet mijn keuze laten afhangen door die navigatie…

PT

Een Clubsport wordt meestal genomen door echte gewichtsmaniakken .
                        Temeer daar die nog lichter is dan de GT3 en dus nog meer tracktoy.
                        Ik vrees dat je eis om er eentje met GPS te hebben dus echt een “naald in een hooiberg” verhaaltje ervan gaat maken .
                        Er zijn toch genoeg en goedkope aftremarket GPS’en te krijgen waardoor je zoektocht wel haalbaar blijft .
                        De GT3Clubsport zal toch geen woon/werkverkeer wagen worden vermoed ik , maar ook eerder een tracktoy

luc993cabrio: hebben beiden geen GPS.
                          Stef69: geen RHD voor mij…

Maar wel bedankt voor de input. Ik lijk wel iets moeilijk te zoeken .. Wagen mag uit het buitenland komen.

http://www.pistonheads.com/sales/2590254.htm

http://www.pistonheads.com/sales/2228007.htm

maar natuurlijk stuur aan “andere” kant
                            zo is het altijd wat ? 😉

Ik zoek een ClubSport omdat ik graag de stoelen, de rolkooi, .. wil. Maar ook omdat de waardevastheid van een ClubSport veel groter is dan die van een niet-ClubSport. Het prijsverschil is nu al bijna 10 000 Eur, maw. een niet-ClubSport verkopen over 3 jaar lijkt me moeilijk.

Mbt. de kleur: wit is geen absolute must, maar wel de voorkeur. Het mag geen zilvergrijs zijn, omdat ik al een zilvergrijze 997 gehad heb. Zwart liever niet (owv. onderhoud) tenzij de prijs bijzonder goed is. Alle andere keuren, worden zeker overwogen.

Dus, indien iemand ergens eentje weet staan, graag doorgeven. Want echt veel is er niet te vinden op het Internet.

Anoniem

Had het op een ander forum al zien aankomen, succes met de zoektocht Daggie, is zeker ook zo plezant 😉
                                    En Bruno, jullie gaan er waarrempel nog voor zorgen dat ik een hartaanval krijg 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.