Porsche 997 mk II

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 997 mk II

• Maker
    Discussie
  • Hier ook even voorstellen.

Het betreft dus een Porsche 997 Carrera 2.
    Exterieur: meteorgray
    Interieur: zwart

Extra’s:
    -Er steken andere velgen onder: 19″ matzwarte OZ Ultraleggera’s HLT.
    -Fabspeed uitlaat: dual tone maxlo muffler (loud setting) + X-pipe
    -Fabspeed X51-endtips
    -Carrera logo vervangen door ‘911’ opschrift.

[video=youtube;QtTiMW6xW10]http://www.youtube.com/watch?v=QtTiMW6xW10&feature=channel_video_title[/video]

[video=youtube;liTPCqJuUJI]http://www.youtube.com/watch?v=liTPCqJuUJI&feature=relmfu[/video]

En nog een hoop andere opties.. maar dat doet er allemaal niet toe
    Deze wagen dient om te rijden.. en daar wordt hij ook voor gebruikt. In alle seizoenen, ook in de winter.
    Regelmatig op circuit te vinden. Nurburgring ook af en toe, maar dat is wat geminderd.

Foto’s zeggen meer dan woorden, dus bij deze:

Ook tijdens de winter komt deze buiten!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Anoniem

Welkom Alex , ik dacht al om de wagen van dirk te herkennen .

Persoonlijk rij ik niet dagelijks met de GT3 maar het zou perfect kunnen .
      Vroeger had ik ook mijn twijfels maar die zijn Al heel lang weg .
      De koppeling is zeker doenbaar .
      Denk eraan om volgend jaar ook eens op circuit te gaan .Misschien kunnen we via het forum iets op zetten .
      Funny

0

Voorlopig geen nood aan, toch bedankt! 😀
        Winterbandjes steken eronder.. toch een heel verschil met de Michelin pilot super sports :O
        Laat de sneeuw maar komen! 😎

0
        Anoniem

Idd GT3 II (tov I) is wat comfort betreft een meevaller.
          Hoooola, Uwen pa heeft duidelijk het circuitvirus te pakken dus!
          Dan zou ik hem aanraden de orig Porsche M030 sportveren, stabi’s en rubbers (teflons zijn dan weer iets te) te laten monteren.
          Relatief kleine kost maar “Een wereld van verschil!!!”

0

@ Porschky: Misschien wel. Echter de huidige vervangen voor een GTS… hmm, misschien is dit een beetje teveel “hetzelfde”. Zeker qua exterieur. Een GT3 is echt hemels, ligt toch enkele niveau’s hoger dan een Carrera 🙂
            Maar kom, we mogen niet klagen… elke dag dikke fun in deze! 😉

0

Welcome back

0

vermoedelijk zou voor je vader de 997 GTS een mooi compromis geweest zijn?

0

@ Reys: Hij twijfelt nogal. Langst de ene kant rijdt hij nu meer op circuit, quasi maandelijks. Maar deze wagen is en blijft zijn dagelijkse wagen. Hij heeft met de GT3 van Dirk gereden en vond de koppeling niet overdreven zwaar en de ophanging viel ook goed mee, echter… wat als je hem dagelijks gebruikt? Deze Carrera combineert beide perfect. Super leuk op circuit en toch een ideale dagelijkse wagen. Misschien begin volgend jaar als het trackseizoen opnieuw begint?

Misschien dat je je dan ook eens moet inschrijven voor een trackday? 😀

0

Hey Alex
                    toffe mannen kom je overal tegen en welkom

0
                    Anoniem

Terug welkom Alex!
                      By the way, hoe ver staat het met de GT3 plannen van Uwe pa eigenlijk?

0

Paar weken terug een trackday gedaan op Folembray. Ik mocht van mijn pa mezelf nog eens inschrijven als co-piloot en ‘t was ZALIG!
                        Zeer leuke momenten gehad met Daggie zijn Carrera S en Dirk zijn GT3.

Enkele leuke quotes vanop autoforum:

[QUOTE=Daggie;4761208]Toffe dag, rustig en los. Heb me geamuseerd.

Wat me meest zal bij blijven: in de voormiddag heb ik Alex eens opgewacht omdat ik benieuwd was naar de verschillen tussen de Carreras .. en toen reed ik hem (te) gemakkelijk weer voorbij en en kon ik wegrijden. In de namiddag heb ik zijn pa eens meegepakt en vertrok Alex achter mij .. en dan kon ik absoluut niet meer wegrijden. Goed gereden Alex! Echt ferm gedaan! Het zal niet alleen aan mijn geknoei gelegen hebben, maar zeker aan u Bijzonder mooie auto ook. Stiekem ben ik jaloers op de kleurencombinatie met de zwarte OZ.
                        [/QUOTE]

[QUOTE=Tuur Bo;4761358]I was impressed, je kon aardig volgen ! Volgens mij (maar wie ben ik ?) heb je best wat talent Ik zie op mijn filmpjes dat ik rondjes aan 1’01 à 1’02 draaide toen je achter mij reed.

Meeste rondjes gingen in 1′ à 1’01, een paar keer net onder de 1’, kortom net zoals de vorige keren…[/QUOTE]

In achtervolging op Dirk zijn GT3 (Slechte kwaliteit)
                        [video]http://youtu.be/m–gyiNwuF8[/video]

0

Maandelijks een trackday met VIP trackdays:

Men pa onboard:

[video=youtube;yBzp2g16ZSY]http://www.youtube.com/watch?v=yBzp2g16ZSY[/video]

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.