- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
24 maart 2011 om 17:17
Geachte heer/mevrouw,
Ik zoek hierbij een liefhebber en bezitter van een Porsche apal 356 cabrio die tijdens ons huwelijk zijn wagen zou willen uitlenen tegen betaling uiteraard. Ik ben altijd op zoek geweest naar een rode porsche apal 356 speedster cabrio voor ons huwelijk gezien deze nauwelijks te vinden zijn mijn inziens heb ik me er dan bij neergelegd een zwarte te gaan huren. We hebben echter onze prijs doorgekregen en deze was er niet naast 650€ voor 5 uur + hetgene wat wij wilden qua uren kwamen op zo een 850 euro 😳 ik veronderstel dat dit dan nog zonder btw was. Ik zoek dus een particulier of iemand anders die ons hierbij zou willen helpen om deze droom te realiseren tegen een betaalbare prijs. Want 850 € vind ik er toch zwaar over. Wij komen uit de provincie oost-vlaanderen Ik heb het alvast bijna opgegeven dit is mijn laatste oproep. Elke tip is dan ook meer dan welkom. Ons huwelijk gaat door op 09/09/2011.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.