Porsche Apal 356 cabrio gezocht voor huwelijk tege

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche Apal 356 cabrio gezocht voor huwelijk tege

• Maker
    Discussie
  • Geachte heer/mevrouw,

Ik zoek hierbij een liefhebber en bezitter van een Porsche apal 356 cabrio die tijdens ons huwelijk zijn wagen zou willen uitlenen tegen betaling uiteraard. Ik ben altijd op zoek geweest naar een rode porsche apal 356 speedster cabrio voor ons huwelijk gezien deze nauwelijks te vinden zijn mijn inziens heb ik me er dan bij neergelegd een zwarte te gaan huren. We hebben echter onze prijs doorgekregen en deze was er niet naast 650€ voor 5 uur + hetgene wat wij wilden qua uren kwamen op zo een 850 euro 😳 ik veronderstel dat dit dan nog zonder btw was. Ik zoek dus een particulier of iemand anders die ons hierbij zou willen helpen om deze droom te realiseren tegen een betaalbare prijs. Want 850 € vind ik er toch zwaar over. Wij komen uit de provincie oost-vlaanderen Ik heb het alvast bijna opgegeven dit is mijn laatste oproep. Elke tip is dan ook meer dan welkom. Ons huwelijk gaat door op 09/09/2011.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
    Nathalie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Wij denken dat ze de mooiste van alle foto’s naar U zal PM-en.

😀 😀 😀

Ik vermoed van niet .
        Ze heeft een paar maanden geleden gevonden wat ze had , dus het forum is niet meer nodig .
        Tenzij er hier iemand zich geroepen voelt om via een PM haar nog eens te herinneren aan deze post en ze alsdus toch nog zal reageren

😈 ➡ 😈

Zou Nathalie (Beertje) nog iets laten weten?
          eventueel een foto van het huwelijk… (en de Apal?)

09/09/2011, dat was vrijdag laatstleden…

😉 😉 😉

Zeer goed nieuws Beertje .
              Van harte .

Wel, wel Beertje, daar hebben wij deugd van.
                Dat U zich niet liet doen,
                door wat blauw gemekker, over zich voorstellen of profiteren.
                Doordrijven of zelfs hardnekkigheid noemt dat.
                Zo moesten er meer zijn, recht op doel.
                Dan geen regels meer over minimum
                vertegenwoordiging van vrouwen.
                Uw Maat zal aan U een goede compagnon hebben,
                die te betrouwen is.
                Weet U wat ’t soeboem zou zijn?
                Een heel schone scherpe foto van U zelf
                en uw Maat in die strakke Apal Speedster.

Alle voorspoed en geluk gewenst.

😈 ➡ 😈

Samen gevoegd in verband met duidelijkheid topic en bedankt

Hoi iedereen,

Héél erg bedankt voor jullie nuttige informatie. Het heeft me zeker verder geholpen en normaliter zal ik trouwen in een porsche apal op mijn huwelijksdag enkel nog enkele formaliteiten staan dit in de weg.

Het klopt inderdaad dat de zoon dit doet en deze mensen waren zeer zeker vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon maar ik vond de prijs er echt wel over. Nu heb ik dezelfde auto tegen de helft van de prijs… inclusief verzekering, benzine, etc. blijkt dat dit toch moet kunnen? Misschien toch een iets te groot winstpercentage willen opstrijken?

Vele groetjes & nogmaals bedankt!,
                  Nathalie

Ik heb een zwarte Apal Speedster en zou deze wel willen verhuren aan een schappelijke prijs maar helaas ben ik dat weekend niet vrij wegens deelname aan het BK rally.

Tip die ik je kan geven, probeer eens bij de Apal Club Belgium… deze mensen hebben een lijst met Apal bezitters in België, ik ben er zeker van dat daar iemand uit jullie buurt bij is. Er zal altijd wel een goeie ziel zijn die tegen vergoeding van verplaatsing, benzine en gebruik van de wagen dit wil doen.

Beertje misschien niet , maar ik wel (Ja voor Beertje , geloof me of niet)
                      De zoon doet die wagens . Ik had de vader aan de lijn .
                      Hij kon geen prijs zeggen , maar door de verre afstand zou het wel een veel hoger bedrag dan normaal zijn zei hij me .
                      De wagen zou dan op een trailer naar daar ne terug vervoerd worden .

een apal met de T1 lichtjes achteraan heb ik nog niet veel gezien… Vind ik wel leuk ❗

Anoniem

Beste Porchisten,

Eerst en vooral bedankt voor jullie reacties en ook wel een beetje verduidelijking van sommige antwoorden.

Ik begrijp ondertussen ook reeds wel dat er niemand te vinden is die zijn Porsche Apal 356 wil uitlenen ondanks dat ik voldoende wil betalen. Ik vrees dus dat ik er nog enkele honderden euro’s zal mogen bijdoen om toch de auto te hebben op mijn huwelijk die ik wil.

En de reden dat jullie mij niet snel zullen vinden op de website van Porsche is omdat ik echt geen liefhebber ben van Porsche 🙄 sorry …

Neen ik ben eigenlijk een liefhebber van de Mini maar gezien ik daar niet in kan met mijn trouwkleed moest ik op zoek naar een alternatief voor de oude Mini’tjes. Dus mochten ze me morgen een splinternieuwe Porsche aanbieden of een echt oud Mini’tje dat in orde staat kies ik ZEKER voor de Mini. En ja ik weet al wat je gaat zeggen als je de Porsche verkoopt heb je vele Mini’tjes soit ja… of het zou moeten zijn dat ze me een Apal 356 aanbieden dan mogen ze de Mini houden 😀

Ik wil jullie nogmaals bedanken en zeker ook Stef69, want de website lijkt me echt fantastisch. Dat zij foto’s waar ik uren zou kunnen naar kijken.

Mvg,
                              Nathalie

ook mijn mening, zelf rijden zal niet evident zijn

als je nog zoekt (om mee te rijden) informeer eens hier voor een ECHTE 356 : http://www.porsche356forum.eu/porsche356for/index.php

of hier voor een replica : http://www.flat4free.be

Een 356C is eigenlijk de beste 356 ooit gemaakt, schijfremmen ect…
                                  De wagen op de foto is denk ik meer bedoeld om rally’s mee te rijden.

Wat die liefhebberij betreft, ik denk niet dat de “echte liefhebbers ” hier graag hun auto uitlenen voor dergelijke zaken, zelfs niet aan vrienden of familie denk ik. (zo zit het bij mij wel 😆 )
                                  Al zit er veel verschil in prijs tss bvb een 924 en 356. Als iemand iets tegenkomt met hun wagen is dat voor de eigenaar even erg.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.