Porsche Boxster 987, 49.000 km, in prachtstaat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 987, 49.000 km, in prachtstaat

• Maker
    Discussie

• Dirk Hanssens
    Deelnemer

Te koop, wegens overstap naar 981 …:

Porsche Boxster, model 987, 09/2006, slechts 49.000km

ABS, airbags, elektrisch bediende ramen, stuurbekrachtiging, boordcomputer, centrale vergrendeling,

kleur: Guards Red metallic, interieur: leder/alcantara beige, xenon koplampen, 19″ Carrera S II alu velgen in nieuwstaat, PASM adaptieve ophanging, radio & cd: Bose Surround Sound, multifunctiestuur met carbon inleg, navigatiesysteem: PCM met navigatiemodule, PDC parkeersensoren achteraan, airco, alarm, koplampsproeiers, hardtop in koetswerkkleur.

Met carpass, onderhoudsboekje, volledige onderhoudshistorie (alle onderhoud door Porsche RS Ingelmunster) & Porsche 111-punten-check, in perfecte staat.

Vraagprijs: 26.000 €
      Enkel ernstige reacties a.u.b.

Meer info

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Weer een donatie!! :first: 😈 😉
        Congrats en zal er hier een slotje opgooien…

proficiat met de verkoop laat de zoektocht maar beginnen!!!!

S2

Proficiat met de verkoop!!!

PB

Proficiat en succes met de zoektocht. :up:

ff signaleren dat mijn 987 met succes verkocht werd, mede dank zij dit super leuke P-forum, waarvoor dank !
                :applaus: :applaus: :applaus:

De zoektocht naar een waardige opvolger kan nu beginnen.
                Het wordt in elk geval een 981, bij voorkeur een witte of een rode, en liefst met sport-chrono pakket.
                Spannend !!!
                😎 😎 😎

Succes met de verkoop, is inderdaad een prachtig exemplaar voor de juiste prijs :up: :up:

Mooie boxster, spijtig heb ik er al één… maar misschien een tweede bijkopen, een zwarte voor in de week en een rode voor zondags?!? :drink: 🙂 Veel succes me de verkoop, zal er niet lang opstaan!!

Succes met de verkoop Dirk . Mooie wagen voor een juiste prijs .

Dat klopt.
                        Alcantara is niet koud in de winter.

Thx, Gary, zetelververwarming zit er inderdaad niet op, maar het interieur is leder gecombineerd met alcantara (zoals je kan zien op http://www.2dehands.be/autos/porsche/boxster/porsche-boxster-987-bj-09-2006-194758963.html), wat altijd fris aanvoelt in de zomer en warm in de winter en daardoor heb je echt geen zetelverwarming nodig …

Groetjes,
                          DucDirk

Aantrekkelijk aanbod. Dit rood staat heel mooi op de Boxster en ik ben eigenlijk op zoek naar dit model. Spijtig genoeg zie ik zetelverwarming niet bij de opties staan, mij kan het niet schelen, maar mijn madam staat erop. We zullen de kerk maar in het midden houden,zeker? (Of van madam wisselen,wat denk je?)
                            Succes, die geraakt zeker weg.

Succes met de verkoop .
                              Dat rood is prachtig ! :up:

Inderdaad mooie wagen. Lijkt me ook faire prijs. Succes met de verkoop.

Mooie wagen! Succes met de verkoop.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.