Porsche Centre Mechelen Family Day zondag 6 september

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Centre Mechelen Family Day zondag 6 september

• Maker
    Discussie
  • Beste PFB’ers,

We gaan een Porsche Centre Mechelen Family Day organiseren.

Deze zal doorgaan op zondag 6 september.

Een dag dat iedereen welkom is om onze garage en onze producten te leren kennen.
    Zoals de naam ook doet vermoeden willen wij die dag niet alleen de bestuurders maar ook de ganse familie inclusief kids uitnodigen.
    We voorzien dan ook tal van activiteiten in en rond de garage in een zeer gemoedelijke sfeer.

Wat kan je verwachten:

918 Spyder
    Carrera GT
    997 GT3
    997 GT3 RS
    997 GT3 RS 4.0
    991 GT3
    991 GT3 RS (hopelijk op tijd geleverd)
    991 Targa 4 GTS
    991 4 GTS
    Cayman GT4
    Boxster Spyder
    964 Speedster
    930 Speedster
    930 3.3 Turbo
    356 A
    356 Cabrio

En nog veel meer moois… 

Buiten dat zal er voldoende randanimatie:

Hapje / Tapje
    Alle PDS artikelen beschikbaar, met nadruk op de laatste nieuwe collecties
    Tequipment standen met mogelijkheden: velgen/spoilers/uitlaten
    Meguiars stand
    Protech stand
    Kids Village met springkastelen, loopwagens, Yuha dieren op wielen

Deelname is gratis, we beginnen om 10h en eindigen de dag om 17u. Inschrijven hoeft niet, U bent gewoon welkom.

Wij hopen jullie talrijk te mogen begroeten.

Het team van Porsche Centre Mechelen

Zij die voor het eerst gaan komen; gelieve Oude Baan 1, 2800 Mechelen te gebruiken als adres in de GPS. Ofwel kruispunt Oude Baan met Blokhuisstraat.

PorscheCentreMechelenFamilyDay.jpg

PS: voor zij die op een originele manier willen lunchen of dineren in oktober! 😉
    http://www.aantafelmetporsche.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Ik ben er uiteraard ook :salut:

Leuk initiatief en voor mij komt dit als geroepen, deze week haal ik mijn beauty af en zou in de toekomst bij PCM mijn beestje laten onderhouden dus fijn voor de eerste kennismaking! :coolness:

Zal ook eens de namiddag langskomen. :driver: :driver: :driver:

wij zullen bij goed weer een ritje tot daar maken, wil dit allemaal wel eens zien

het kan niet genoeg zijn van mijn part, ik heb via dit schitterend forum fantastische mensen leren kennen en heeeeeeelwat opgestroken. Heel veel gelachen en heeeeeel veeeeel mooie wagens zien passeren. Velen dank heren moderators. :hail:

we hebben momenteel 4 betalende sponsors… en wat dat sponsoren betreft, onze prijzen staan open en bloot vermeld… dus iedereen kan zelf het sommetje maken welke gigantische bedragen we hier binnenslepen… 😉

[quote=”mcklusky” post=212270][quote=”Rufie” post=212239]

En jij weet uiteraard wie er wel en wie niet sponsort… ?
                  Het is niet omdat bepaalde bedrijven geen Banner hebben staan dat ze… enz…[/quote]

Mogen wij dan veronderstellen dat er bijgevolg heel wat ge”sponsort” wordt?

😀 😈 😀

Wim

Zijn ook niet storend. 😉

Ik vind de melding van JefWouters niet storend ! Sterker nog, het lijkt me interessant – zoals BoxsterWalter al aangaf – om de Antwerpse RLC in Plaasj Kaffee van die voormiddag te combineren met een gezamelijk bezoekje aan onze Jef in de namiddag !

Ohja, voor de volledigheid, ik vind de meldingen van Rufie ook niet storend !

Ziet er heel leuk uit , spijtig genoeg kunnen we dit weekend niet 😳

:up: OPC Mechelen wij komen zeker een kijkje nemen , kan makkelijk gecombineerd worden met de meeting in Antwerpen :driver:

Tof initiatief !!
                            Zo moet het zijn van een Porsche-dealer ,vol passie er dagelijks aan werken om het merk uit te dragen ! :up:

Hier ben ik tenminste wel welkom met mijn 987 😀

Ok, zullen we doen. We vinden wel een weg…

[quote=”Rufie” post=212239]Dieteren heeft geld genoeg om het forum te sponsoren als ze willen.[/quote]

En jij weet uiteraard wie er wel en wie niet sponsort… ?
                                  Het is niet omdat bepaalde bedrijven geen Banner hebben staan dat ze… enz…

Zouden we eens niet beter een pint gaan drinken en dit uitpraten zoals het hoort…

Evenementen mogen gemeld worden op de site, daarvoor is er ook de evenementen agenda aangemaakt, je kan er zelfs een mooie banner in plaatsen.
                                  Wanneer je echter ook het forum gaat gebruiken als reclamemiddel dan zijn daar helaas regels voor opgesteld…
                                  Anders kan iedereen gratis beginnen spammen, net zoals wij bij jou evenementen kunnen achterna rijden en overal maar mee naar binnen lopen en er dan ook maar vanuit kunnen gaan dat dat dan maar gratis is… zo draait de wereld niet he Rufie…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.