Porsche Centre Mechelen Family Day zondag 6 september

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Centre Mechelen Family Day zondag 6 september

• Maker
    Discussie

• jefwouters
    Deelnemer

Beste PFB’ers,

We gaan een Porsche Centre Mechelen Family Day organiseren.

Deze zal doorgaan op zondag 6 september.

Een dag dat iedereen welkom is om onze garage en onze producten te leren kennen.
      Zoals de naam ook doet vermoeden willen wij die dag niet alleen de bestuurders maar ook de ganse familie inclusief kids uitnodigen.
      We voorzien dan ook tal van activiteiten in en rond de garage in een zeer gemoedelijke sfeer.

Wat kan je verwachten:

918 Spyder
      Carrera GT
      997 GT3
      997 GT3 RS
      997 GT3 RS 4.0
      991 GT3
      991 GT3 RS (hopelijk op tijd geleverd)
      991 Targa 4 GTS
      991 4 GTS
      Cayman GT4
      Boxster Spyder
      964 Speedster
      930 Speedster
      930 3.3 Turbo
      356 A
      356 Cabrio

En nog veel meer moois… 

Buiten dat zal er voldoende randanimatie:

Hapje / Tapje
      Alle PDS artikelen beschikbaar, met nadruk op de laatste nieuwe collecties
      Tequipment standen met mogelijkheden: velgen/spoilers/uitlaten
      Meguiars stand
      Protech stand
      Kids Village met springkastelen, loopwagens, Yuha dieren op wielen

Deelname is gratis, we beginnen om 10h en eindigen de dag om 17u. Inschrijven hoeft niet, U bent gewoon welkom.

Wij hopen jullie talrijk te mogen begroeten.

Het team van Porsche Centre Mechelen

Zij die voor het eerst gaan komen; gelieve Oude Baan 1, 2800 Mechelen te gebruiken als adres in de GPS. Ofwel kruispunt Oude Baan met Blokhuisstraat.

PorscheCentreMechelenFamilyDay.jpg

PS: voor zij die op een originele manier willen lunchen of dineren in oktober! 😉
      http://www.aantafelmetporsche.be

5 reacties aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
      • als het een troost kan zijn; ik ben het geweest die de komst van een POP-UP restaurant in OPC Paal op het forum heeft gezet.
        en neen ik heb geen dwieteren aandelen en krijg geen korting op onderhoud/onderdelen.

dit soort (re)acties brengt meer schade toe dan je zelf lief is. wees sportief en los dit op een volwassen manier op, zeker niet online.

Neen deepee,
          ik kan niet tegen twee maten en twee gewichten :puke:

[quote=”Rufie” post=212224]Lijkt me commerciële post. Deleten deze handel ![/quote]

ik lees dat heel wat lekkers aanwezig zal zijn en onderaan staat er uitdrukkelijk bij dat het (eerste) event gratis is. het tweede event had Jef al eerder gepost op PFB.

slecht geslapen Rufie of gevoelig voor wat concurrentie ? jouw meeting is toch later in september? 😆

Lijkt me commerciële post.
              Deleten deze handel !

Beiden zijn een prachtig initiatief en op beiden zal ik zeker aanwezig zijn!
                (zeker de GT3 (RS) heeft mijn ongezonde interesse gewekt).
                Zal deze maand ook nog eens OPC Mechelen bezoeken.
                Want ik heb een achterbumper die wat verf nodig heeft :bounce:

5 reacties aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.