Porsche Days 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2013

• Maker
    Discussie
  • logoPFD2013.jpg

Porsche days 2013 in Francorchamps,
    Op 17/18/19 mei2013
    In mijn geval is hotel vo dit w-end al geboekt,kijk er al serieus naar uit :driver:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 122)
    • Heb net gezien dat het wel vrij vroeg begint dus kan ook 8.00 u Tessenderlo hé 😳

0

Hey,
        Ik ben hier nieuw (stel me later nog wel eens voor) heb net een tweedehands 997 gekocht en wil zaterdag graag met enkele
        mensen van op het forum meerijden in Konvooi. Denk aan 10.00 u parking Tessenderlo ?
        Iemand interesse ?
        0474620492 :driver:

0

wie uit limburg of antwerpen gaat zondag ? afspreken ? carfour Kuringen-Hasselt of ??? :driver: :salut:

0

Eerst en vooral hopen op droog weer :hail:
            Misschien op zondag ergens afspreken richting Limburg? Dichter bij Antwerpen mag ook…
            Het begint te korten! Zou leuk zijn als we samen konden staan.

0

Ik ga zaterdag en zondag. Zaterdag de rally van PCB meedoen, ben benieuwd

0

Ik vertrek vrijdagmorgen en kom zondagavond terug.

0

zaterdag werken en zondag trouwfeest….maandag=hoofdpijndag :coolness:

0

Ik rij ook op zondag naar Francorschamps :relaxman:

0

Ook de zondag. Vrijdag en zaterdag reünie dus zondag vroeg in de startblokken om 345 km af te leggen om dit nog mee te pikken.
                      Meppen – Hemsen is niet bepaald naast de deur :engeltje:

0

Ik ga proberen op zondag te gaan!

0

Ben van plan dit jaar ook eens tot in Francorchamps af te zakken, weet alleen nog niet op welke dag…

Wie van de West-Vlamingen (en anderen) gaat wanneer? :popcorn:

0

Zijn er nog mensen van de Kempen regio turnhout die te zondag gaan en die ergens afspreken *porsche Ik hoor het graag grt

0

Het is ons werkweekend 👿
                              Dus als het lukt vrijdag (als we vrij krijgen) en anders zal ik dit jaar moeten overslaan 😡

0

Ik ga zowiezo op zaterdag. :up: Zondag is nog niet zeker…

0

ik ben ook alleen zondag van de partij :driver:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.