Porsche days Spa 21 & 22 April 2018

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porsche days Spa 21 & 22 April 2018

• Maker
    Discussie

• 123
    Deelnemer

Datum net bekend gemaakt.

Wel vroeg op ‘t jaar… Hopelijk geen aprilse grillen. :think:

“Beste kennis,
      Beste passie-liefhebber,
      Beste Porsche Club verantwoordelijke,
      De Porsche Club Francorchamps Days 2018 zijn een feit en zullen plaatsvinden tijdens het week-end van 21 en 22 april 2018.

De #PCFD18 zullen bij deze editie alweer een groot feest zijn voor alle Porsche :
      Toegankelijk voor iedereen
      In volle gemoedelijkheid
      Voor een zo scherp mogelijke prijs.
      Bovenop de rij-sessies die aangepast zijn aan de verschillende rijvaardigheden van de piloten, zullen er ook gevarieerde en familiale animaties op het programma staan :
      family hour
      parade
      rally
      commercieel dorp
      simulatoren
      initiatie en circuitdoop…

Zonder de BBQ en de zaterdagavond festiviteiten te vergeten.
      Speciaal voor de Clubs :
      beschikbaarheid van een F1 stand om u toe te laten uw leden op een kwaliteitsvolle locatie te ontvangen.

Plan nu reeds de #PCFD18 in uw kalender 2018,
      mobiliseer uw leden,
      en bereid uw inschrijvingen voor.
      Enkel de snelsten zullen bediend worden
      (alle sessies en alle standen waren SOLDOUT in 2017, dit ter herinnering).
      U zal verwittigd worden zodra de reservaties open zijn.
      http://WWW.PORSCHEDAYS.BE”

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 92)
      • Je kan via de Porsche Club Francorchamps de ‘souvenir photos’ kopen…

Heeft iemand dat (ooit) gedaan ? zo ja, is het de moeite om bijvoorbeeld 25 EUR neer te tellen hopende dat er een foto van onze wagen
        tussen zit vanop de Sunday parade ?
        Of wordt iedereen sowieso gefotografeerd ?

SUNDAY PARADE :

Clef USB 16G : 25€

Was leuk was donderdag al eens gaan verkennen :happydance: dus ging vlotjeszondag spijtig dat er maar 3 sessies waren rij liever wa koter. zeker bij warm weer :popcorn: op naar de volgende :first:

Ik heb uiteindelijk niet op circuit gereden. Volgend jaar moet ik er op tijd werk van maken.
            Iedereen bedankt met de hulp en info.
            Veel mooie dingen gezien, weinig bekenden( maar ken dan ook bijna niemand)
            Een sessie met Peter W zijn gt3 mee gereden…
            Echt de moeite

S’morgens een bochtige rit van bijna 300km naar daar en s’avonds de terugrit tot in Lummen onder begeleiding van zwarte cabrio 997 turbo en witte 997 gt3

Attachments:
            • IMG_8696.JPG
            • IMG_8705.JPG
            • IMG_8700.JPG
            • IMG_8698.JPG
            • IMG_8701.JPG
            • IMG_8702.JPG
            • IMG_8703.JPG

Sommigen hebben dat niet nodig om de ***jo uit te hangen :engeltje:

hoe moet dat zonder vast sleepoog noch trekhaak :happy:

Zie eens dat het pijn doet als het schuurt :mrgreen:

123

t moet nog onder al die verlaagde porsches passen

Heb je geen grotere ? :think:

123

misschien een gedacht, als we nu eens Porscheforum trucknuts laten maken.
                        Dan verkennen we mekaar overal :happy:

Onnodige quote gewist.

Spijtig genoeg niet mijn Porsche, wel van een Porschist die mee is geweest naar Chantilly en nog gratis reclame maakt voor mij 😀

Hey Rufie,

vandaar mijn opmerking (aan mezelf) – ik sta naast jou geparkeerd maar ik ken je niet, anders had ik wel kennis gemaakt…

Haha, die ken ik.

Ik ben er ook eens geraakt na 3 jaar afwezigheid (vanaf het een betalend evenement is geworden).
                                4 jaar geleden was het evenement wat aan het afzwakken, maar deze editie was er echt eentje om van te smullen :respect2:

Prachtig weer, serieuze opkomst, wat bekenden,… wat moet je nog meer hebben :up:

Tof allemaal, hopelijk blijft het circuit virus bij de nieuwelingen hangen en komt er een vervolg aan …
                                  De Krok is een acien, die is besmet voor het leven denk ik 🙂

123

Ze gaan noois spuwen zolang je gaas blijft geven, dus nie vertragen en bij ‘t stoppen direct eruit djoefen voor ze tijd krijgen om te kotsen 😀

serieus heb da gezien documentaire over ne taxi chauffer!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 92)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.