Porsche-drink met lenterit door Haspengouw : 20 maart 2016 te Alken , Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche-drink met lenterit door Haspengouw : 20 maart 2016 te Alken , Limburg

• Maker
    Discussie

• Geert Trippas
    Deelnemer

Beste PFB-leden en Toscane Trippers,

Via deze weg wil ik dus de deelnemers van de Toscane Trip 2016 en alle andere PFB-leden uitnodigen voor een volgende bijeenkomst in eetcafé In De Ton op zondag 20 maart 2016 in Alken. Dit gecombineerd met een rit met roadboek in onze streek.

Alken, vooral bekend om zijn brouwerij, is gelegen tussen Hasselt en Sint-Truiden in hartje fruitstreek van Haspengouw.
      De regio is gekenmerkt door zijn glooiend karakter rmet aanwezigheid van vele heuvels met kastelen, viekantshoeves, kerkdorpjes, holle wegen en fruitboomgaarden.
      Het zou zonde zijn deze streek links te laten liggen als je afzakt naar Limburg.

Café In De Ton is een begrip in Alken en omstreken. Het is gelegen pal in het centrum van Alken op het dorpsplein op een 100m van de brouwerij Cristal Alken. De uitbater van de zaak is een fervent autoliefhebber en hij verleent zijn volle medewerking aan dit initiatief.

Graag zou ik dus de ‘ niet-Toscane deelnemers’ ook willen betrekken in een aangenaam forum weerzien en heb ik zo volgende bijeenkomst uitgewerkt :

Samenkomst aan het eetcafé In De Ton, Laagdorp 1, te 3570 Alken op zondag 20 maart 2016 vanaf 13u. :drink:
      – Gereserveerde Porsche-only parking voor een 16-tal wagens vooraan op het dorpsplein net voor het café met nog voldoende parkeergelegenheid op het plein zelf voor de overige wagens.
      – Gereserveerd PFB-overdekt buitenterras voor een 20-30-tal personen, bij slecht weer winddicht en verwarmd.
      – Vertrek van de rit met roadboek omstreeks 14u vanop het dorpsplein in groep. Lengte van de rit ongeveer 60-70 km en een duurtijd van +- 2 uur. :driver:
      – Einde van de rit omstreeks 16u terug op het dorpsplein aan café In De Ton. :first:
      – Tijd voor een frisse pint of een warme tas koffie. Ook kunnen we een lange tafel reserveren voor een kleine of grote honger. :drink:
      – Indien nodig is er een aparte vergaderruimte voor 20 personen.

– Kostprijs : GRATIS (fuel, drank en eten voor eigen rekening)

Beschouw het geheel als een soort ‘cars & coffee-meeting’. Samen even bijpraten en onze passie delen.
      Al dan niet gecombineerd met een rondrit in de omgeving om eventuele verre verplaatsingen iets zinvoller te maken.

Tot binnenkort,

Geert

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 178)
      • Nog eens bedankt voor de organisatie Geert!

Iedereen die al foto’s gepost heeft ook. Ik weet niet waarom maar je eigen P door een ander gefotografeerd zien is precies toffer dan als je het zelf gedaan hebt…

Ik heb ook wat foto’s.

Attachments:
        • DSCF7037.jpg
        • DSCF7038.JPG
        • DSCF7039.JPG

Schitterende foto’s ! Bedankt

Knappe foto’s, mooi gedaan Drip en Drup. :applaus:

Many thanks , Drip & Ivo voor de mooie foto’s en filmpjes :up: :up:

Een kort compilatiefilmpje is nagenoeg klaar.
              Man, man , wat kruipt hier tijd in.
              Maar het wordt een mooie weergave van de sfeer op die dag in slechts enkele minuten.

Ik hoop dit nog voor het weekend te kunnen posten.

thx Drip voor het mooie album, zoveel mooie foto’s. :hail:

Drip, dank voor de foto’s. Uiteraard ook dan aan de fotograaf. Zeer content mee.

Aan de filmpjes wordt nog gewerkt.

Bedankt voor het delen, was een fijne dag!

Is er al nieuws over het filmpje?

XXX

Even de link naar de foto’s van die dag 😀

https://www.dropbox.com/sc/xu3bn9uffj5sq13/AAA5luIDDF7RyUif2UkufGiDa

Ivo.
                        Ik vond het super dat je uw beelden wou delen met de forumleden en ik had er net als jij ook niet stilgestaan ivm het tonen van de snelheid en dergelijke.

Als je wil kan ik de filmpjes laten bewerken zodat de data ( uur, datum, snelheid, enz) niet zichtbaar worden.

Wij zijn een filmpje aan’t samenstellen van afgelopen zondag en eventueel kunnen enkele van jouw beelden erin verwerken !

Beelden via PM dan aub.

Ongetwijfeld gebeurd zonder slechte bedoelingen en heel wijs gecorrigeerd :up:
                          Als je de nummerplaten kan blinderen mag je de filmpjes alsnog posten Ivo.

Excuus voor de filmpjes. Zullen ook van YT verwijderd worden

die laatste minuut van het vierde filmpje deed me de rit voor een stukje herbeleven :respect2:

XXX

Mooi Ivo :up:

[b][i]Filmpjes verwijderd!
                                  Lieve forummers, als je filmpjes post van je voorligger met duidelijk leesbare nummerplaat en indicatie van de snelheid, kan ik niet anders dan deze te verwijderen op vraag van de voorligger!
                                  Gelieve hier volgende keer wat voorzichtiger mee om te springen!
                                  thx
                                  [/i][/b]

Gisterenavond omstreeks 23u was alles opgeruimd en afgehandeld.

Moe , maar zéér voldaan konden we even terugblikken op de afgelopen superdag dewelke wij niet meer zullen vergeten !
                                    De tijd en energie die we erin gestoken zal snel vervagen.
                                    De toffe reacties en de supersfeer van die dag zal blijven hangen en nemen we mee naar een volgende editie … :engeltje:

:first: Wij danken jullie voor alle lovende woorden, maar in eerste plaats bedankt voor jullie aanwezigheid met de juiste ingesteldheid om er samen een topdag van te maken. :respekt:

Gisteren, na het bekijken van de foto’s en ons eigen Iphone filmmateriaal sloeg de vermoeidheid plots versneld toe … en bij het ontwaken was het bijna tijd om te gaan werken :bounce:

De site van Dropbox ligt momenteel uit.
                                    Ik zal later nog eens enkele foto’s proberen te posten.

PS. De cameraman was echter niet van TVL of een locale zender , doch was mijn schoonbroer die ik gevraagd had om enkel professionele sfeerbeelden te schieten. Van zodra ‘the movie’ klaar is zal ik deze via het forum delen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.