Porsche droom

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche droom

• Maker
    Discussie
  • Hallo
    Ik ben Steve en zoek op mn 43ste nu eens een Porsche oldtimer ipv een oldtimerbrommer of moto
    Zelf rij ik al jaren met audi dus een duitser ben ik al gewend
    Hopelijk krijg ik hier tips en triks en kan ik ook andere helpen als ik kan :engeltje:

Mvg Steve uit Bredene

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • welkom
      en veel plezier en succes met je zoektocht !

:drink:

Welkom op het forum en succes met de zoektocht. :up:

Hartelijk welkom en veel geluk bij je zoektocht. Oppassen met een 964 te kopen, je wil daar nooit meer vanaf (tenzij je ergens spijt van wil krijgen natuurlijk..) :first: :drink:

Een 964 is een goede keuze, naast vele andere. Heb zelf een 964 carrera 4 gehad en hem in 2007 voor 16500 euro verkocht. Als ik de prijzen nu zie, kom ik slecht als ik eraan terug denk :puke:

Van harte welkom en success met de zoektocht!

Al enig idee in welke richting (lees budget) je gaat zoeken? Luchtgekoelde 911 of eerder richting de transaxles?
              (924,944,968,928)
              Weet waar je aan begint want eens je er eentje hebt, kriebelt het snel voor nog eentje…en nog eentje….

edit: ondertussen je zoekertje voor een 964 gezien… 😳

Welkom en succes met je zoektocht 😀 😀

Hallo Steven,

‘ tips en tricks’ kan ik je niet geven. ben zelf een P nieuwkomer.
                  Je welkom heten echter wel. Ga voor je droom want je leeft maar 1 keer.

Mvgr

Norbocay

welkom op PFB
                    hier hangt volk rond van alle slag en soort dus je bent hier aan het juiste adres wanneer je (info over) een porsche zoekt

Welkom Steve, das een goed plan! :driver:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.