‘Porsche en Koffie’ bij Vintage Garage – zondag 3/12 – met ritje

Home Forum Porsche Uitstappen ‘Porsche en Koffie’ bij Vintage Garage – zondag 3/12 – met ritje

• Maker
    Discussie

• XXX

In alle stilte wat gepolst en uiteindelijk een datum kunnen vastleggen.
      HarleyG was me voor om naar den Duvel te gaan dus dit is een weekje later.
      Vintage Garage in Londerzeel – http://www.vintagegarage.be/ – wil gastheer spelen voor een ‘Porsche en koffie’ bij hen.
      Op zondag 03/12/17 10:00u zijn de deuren open voor ons.
      Ik ben de enigste niet hier die jeroen kent, mijn ervaring is dat hij een faire handelaar is in oldtimer en vintage wagens.
      Er staan wel wat transaxles te koop en zeker niet alles staat op zijn website.
      Zelfs enkele Mercedesen (waar heb ik dat nog gelezen) staan erbij…

We maken ook plannen om aansluitend nog een ritje in elkaar te steken. Meer info daarover volgt nog.

000_vintage1.jpg

000_vintage2.jpg

000_vintage3.jpg

000_vintage4.jpg

000_vintage5.jpg

Lijstje deelnemers ff aanvullen aub, dan kan er een schatting gemaakt worden van de deelnemers;

1. Drip en Drup
      2. …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
      • :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

401 Unauthorized 🙁

die grijze 991 GTS :up: … met een bekende nummerplaat maar kon ik niet thuiswijzen. hij is uit de kast gekomen … KLIK

nee hoor, t’was omdat jij het schreef :think: :drink:
              die knokploeg zal wel niet komen zekerst, we mogen toch al is lachen hé, er zitten al genoeg zeurepieten of het forum die alleen maar komen om te klagen :bounce:

911cabriolog50 … aangezien jij dit detail weet en bevestigt… ken jij hem ook heel goed :think:

En nu ga ik stoppen want straks staat er een PFB knokploeg voor mijn deur :happy:

Sensa heeft dan toch gelijk, jullie kennen elkaar blijkbaar hèèl goed vermits je schrijft: zijn stafje :happy:

Sorry, correctie, ‘met je Schimmel’ moet zijn ‘op je Schimmelpaard met je Mijter en Stafje’ :coolness:

Mooie foto’s, de zwarte 993 4S heeft wel wat last van incontinentie blijkbaar :popcorn: :popcorn:

Icepo en Mart … jullie kennen mekaar blijkbaar goed … wie heeft wie die schimmel bezorgd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Toch jaloers dat ik er niet bij was :bounce: :bounce: :bounce:

Je had best gewoon efkes met je Schimmel langs kunnen komen Icepo! :happydance: :drink:

Ik ben er niet geraakt, anders was het wel een mooie afsluiter om de boxster nog eens uit te laten dit jaar.
                            En mijn staf en mijter had ik in de namiddag nodig dus het zou toch heel kort geweest zijn de pitstop.

Maar ondertussen hebben jullie mijn 924 turbo(die witte) en de cgt ook eens van dichtbij kunnen bewonderen.

Ik heb meer met bepaalde type auto’s dan met merken. (Een ieder z’n ding)

Buiten m’n Ultieme luchtgekoelde 911 liefde, blijf ik een enorm zwak houden voor de oude SL, wat een mooi ding zeg die grijze, daar kan ik van kwijlen!! :coolness:

Ja ik weet het, je hoofd steekt er een halve meter boven uit en het is niet te vergelijken met de rijervaring van de Elf, maar toch, pure nostalgie, geweldig!

Dikke bravo aan de organisators Drip & Drup en niet te vergeten Vintage Garage voor hun infrastructuur open te stellen aan PFB .
                                Waar alweer wat nieuwe gezichten aanwezig waren , lekker gezellig wat lullen met een pannenkoek en een koffie meer hoeft een mens niet te hebben . En als afsluiter van het seizoen nog eens lekker gaan eten onze dag kon alvast niet stuk .
                                Wij kijken weeral uit naar het nieuwe seizoen :respect2: :up:

Bedankt Den Bompa en de Bomma

[quote=”Harley G” post=260347]Kon er helaas niet bij zijn maar ik twijfel er niet aan dat het weer dik inorde was.
                                  De volgende iets westelijker, mss?
                                  Waar zitten de mannen van Oost -en West-Vlaanderen? :think:[/quote]

In mijn ervaring lukt het best om met je Porsche een provinciegrens over te steken… Zeker met een trans-axle :popcorn:

Een hardcore bolleke pijl daarentegen blijkt al na het 5de punt mis te lopen. Te veel verwend door de gps van de dayly 981 vrees ik… Sorry Drip+Drup…

Vanochtend tijdens lichte sneeuwval richting Londerzeel vertrokken.
                                    Porsche treintje gemist … en verder gans de dag droevige weersomstandigheden.
                                    Niet echt het weertype om je Porsche uit te laten.

MAAR was het ZEKER de moeite waard om deel te nemen aan deze toffe seizoensafsluiter.
                                    Er was een mooie opkomst van PFB-ers met hun dierbare Porsche. :up:

Ondanks dit druilerig weer was er vandaag geen depressief gezeur, gekibbel of discussie over onbenulligheden :bounce:
                                    Vandaag enkel enthousiaste en goedgezinde forummers tegengekomen. Positieve ingesteldheid.
                                    Zowel bekende als nieuwe gezichten gezien en gesproken. :drink:
                                    De afwezigen hebben ongelijk.

Het was alweer een toffe dag dankzij de organisators (Drip en Co), Vintage Garage, de aanwezige PFB-ers en het Porscheforum.

Thanks to Porscheforum.be :respect2:

Hier enkel sfeerbeelden :

VintageGarage1.jpg

VintageGarage2.jpg

VintageGarage3.jpg

VintageGarage4.jpg

VintageGarage5.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.