porsche en koffie op 24 februari te wingene

Home Forum Porsche Uitstappen porsche en koffie op 24 februari te wingene

• Maker
    Discussie

• jdw

Hierbij wordt u uitgenodigd op de 2de editie van porsche en koffie van PCT Tielt op zondag 24 februari 2019 in 8750 Wingene, Rozendalestraat 36. ( West Vlaanderen )
      Na het grote succes van vorig jaar, nl 85 porsches voor de 1ste keer, gaat dit evenement terug door op de parking van TC Aquila, waar zij hun cafetaria en sanitair ter beschikking stellen.
      Er is gratis koffie voorzien voor iedere aanwezige porsche, tussen 11u en 11u30 is er een gratis tombola voorzien met enkele prijzen.
      Na de donkere winterdagen is het de ideale plaats om elkaar terug te ontmoeten, een babbeltje te slaan en elkaars auto’s te bewonderen.

Alvast tot 24 februari 2019.

vr groeten,
      Jurgen Dewispelaere

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
      • Was vorig jaar 1 van die verre bezoekers en hoop ook weer te gaan. Geef maar seintje dan kunnen we misschien treintje vanuit Limburg rijden

jdw

beelden vorig jaar

[quote=”snoer 964″ post=274680]Daar wil ik ook wel eens bij zijn , vorig jaar daar niet geraakt !
            Tot dan ![/quote]

een schande hé snoer :happydance: :happydance: :happydance:

‘k zal er waarschijnlijk ook zijn

Als alles meezit ga ik mee afkomen in de slipstream vanTGeert :driver:

Daar wil ik ook wel eens bij zijn , vorig jaar daar niet geraakt !
                Tot dan !

jdw

goede morgen geert
                  vorig jaar waren er ook enkele porscherijders die anderhalf tot 2uur gereden hebben voor ons evenement
                  er waren ook 2 porsches met franse nummerplaat aanwezig
                  groeten jdw

Ik heb die zondag een 130 km fietstraining ingepland maar als ik die de dag ervoor kan afhaspelen kom ik ook.

Top :up:

Is niet bij de deur voor ons, maar we gaan proberen erbij te zijn :driver:

XXX

JDW, we gaan zien dat we erbij zijn.
                        Altijd top zulke initiatieven :up:

jdw

enkele sfeerbeelden van vorig jaar

jdw
                          11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.