Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

• Maker
    Discussie

• Ive

Hallo,

Ik zal mij eventjes voorstellen. Ik ben Ive, 40jaar en woon in Kapellen.
      Van mezelf mag ik wel zeggen dat ik al even gebeten ben door het P-virus, ondanks het feit dat ik er zelf nog geen bezit.
      Ik ben nu wel rustig aan het rondkijken naar een 911 van 1980 tot 1992.
      Vroeg of laat staat er eentje in mijn garage.

Groeten, Ive

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 182)
    • Ive

Een mens zou de moed verliezen om nog een auto in ‘t buitenland te kopen.
        19december 2014 bij de verzekering alle papieren binnen gedaan voor aanvraag nummerplaten.
        tot zover alles super.
        Op één dag papieren douane, zelfde dag keuring en zelfde dan technische controle gevolgd door verzekering.

Maar dan ruzie

DIV man man man.
        Alles opgestuurd op 19 december.
        twee weken niks. navraag gedaan: meneer, we zijn twee weken dicht geweest met de feestdagen, even geduld.
        Nog twee weken, niks. meneer, we hebben twee weken achterstand, even geduld.
        Vandaag, 19 januari 2015, net een maand later, dikke enverloppe in de bus van DIV. Mét al mijn documenten terug netjes aan mekaar geniet, plus vriendelijke brief.
        Meneer, er ontbreekt een gelijkvormigheidsattest, gelieve dit aan te vragen bij de invoerder. :puke:

Gevolg: afspraak gemaakt bij D’ieteren Brussel. Volgende week maandag keuring, prijs: hou je vast, mooie 370Euros voor een uurtje keuring en wat papierwerk. Dan moet alles naar Duitsland gestuurd worden en kan het nog 10 dagen duren voor ik het gelijkvormigheidsattest heb.

Maar dan kan héél het boeltje wéér naar DIV Brussel gestuurd worden.

We zullen dus waarschijnlijk nog een maandje geduld moeten hebben op de platen 😈

:up:

Ive

eventjes soundcheck gedaan, wel met koude motor helaas. Binnenkort zal ‘k eens een filmke maken met de Go-pro als ‘k mijn nummerplaten heb 😛

Mooi exemplaartje :applaus:

PDS

[quote=”Ive” post=190667]thanks iedereen. zou ik de hoofding aanpassen of een nieuwe topic openen?[/quote]

Best deze aanpassen, even pm sturen naar Mushroom of Cabrio Wim

Mooie auto trouwens, persoonlijk had ik wel zeker automaat genomen !
                Maar dat is persoonlijke goesting natuurlijk 😉

Feli met de aankoop, prachtige car.

Ive

thanks iedereen. zou ik de hoofding aanpassen of een nieuwe topic openen?

Hi Ive… hoofding van topic aanpassen! Die in worden kan vervangen worden door “geworden”

Schoon uitvoering!!!

Proficiat! Morgen zal het ook mooi weer zijn, spijtig dat je je platen nog niet hebt.

:up: :up: :respect2: :respect2:

:first:

Ive

a.u.b. Heb even geprofiteerd van het waterzonneke. Nu nog wachten op de nummerplaten.

Attachments:
                              • DSC_4078.jpg
                              • DSC_4079.jpg
                              • DSC_4080.jpg
                              • DSC_4082.jpg

En dan nu het foto-album…

Ive

Vandaag MET de Porsche en de platen en papieren van mijn BMW naar de douane gereden, daarna de keuring en dan langs de verzekering.
                                  Rijdt zalig, alleen is het wel wat aanpassen hoe kort die 6 versnellingen bij mekaar liggen. :wtf:
                                  Héél lekkere sound bij het optrekken en terugschakelen.

Nice :applaus:
                                    Je zal er geen spijt van krijgen :drink:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 182)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.