Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

• Maker
    Discussie

• Ive

Hallo,

Ik zal mij eventjes voorstellen. Ik ben Ive, 40jaar en woon in Kapellen.
      Van mezelf mag ik wel zeggen dat ik al even gebeten ben door het P-virus, ondanks het feit dat ik er zelf nog geen bezit.
      Ik ben nu wel rustig aan het rondkijken naar een 911 van 1980 tot 1992.
      Vroeg of laat staat er eentje in mijn garage.

Groeten, Ive

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 182)
    • Ive

Uiteraard. Vanaf dat hij de baan op mag, zullen de foto’s wel volgen. :happydance:

oké i am teased,
          :first: , knappe wagen al willen we meer natuurlijk, interieur, velgjes, de hele wagen zou best welkom zijn, ook de foto’s hé.

Ive

Bedankt en hier alvast enkele tease-pic’s. Staat nu in de garage te wachten tot de papieren in orde zijn.

DSC_3960.jpg

DSC_3957.jpg

DSC_3958.jpg

DSC_3961.jpg

Proficiat met je aankoop! :applaus:
              Hopelijk snel foto’s :popcorn:

proficiat!!! Hier ga je van genieten!

Ive

Vandaag eindelijk de *porsche gaan halen in Nederland. 140km in de gietende regen met een boxster aan mijn gat :mrgreen:
                  Maar al bij al er toch mee thuis geraakt. Deze keer was ik eens blij met de files en de vertragingen, want met dit weer durfde ‘k toch ni sneller dan 90 te gaan met de trailer.

Nu lekker in de garage en hopelijk volgende week de papieren in orde brengen … als er ni te veel stakingen zijn :hail:

Ik kan enkel gissen dat de tarieven omhoog gaan per 1 januari. De normale reductie voor de veroudering van de wagen gaat in telkens de auto zelf verjaart, dus niet per 1 januari, maar in mei.

Ive

Ook knappe oldie.

Vrijdag kan ‘k eindelijk de *porsche gaan halen in Nederland. Trailer is gereserveerd. Pff nog ff aftellen en dan eindelijk.
                      Weet iemand toevallig of het verschil maakt in BIV of ik hem nog dit jaar inschrijf of wacht toch januari? (hij is van 05/2006)
                      Volgens de berekening via https://belastingen.fenb.be/vfp-portal-pub2-web/simulatieVerkeersbelasting.html#/q/top zou het in januari 2015 iets meer dan 100Euro duurder zijn dan nu nog in december. Wat ik eigenlijk niet goed begrijp want hij is dan toch ouder?

Thanks.
                        Leuk om nog enkele gelijkgezinden te treffen 😀

We zijn nu misschien even off topic bezig.

Ben er nog zo eentje aan’t laten rijpen : Een W124 met zompige 3 liter 6 in lijn 220pk, handgeschakeld, slechts 98dkm en met zeldzame originele hardtop erbij

Niet door iedereen gesmaakt, doch toen ik destijds dit model W124voor het eerst zag rondrijden was ik er *luv op.
                        20 jaar later heb ik eindelijk zelf eentje te pakken gekregen.

Ive

Amaai, gezonde jaloezie hier tGeert. ZEKER bijhouden :sarcastisch want het zijn al een paar jaar klassiekers geworden. En in volledig originele toestand vind je ze al helemaal moeilijk.
                          En deze ziet er SUPER knap uit.

Kunnen hier mss een audi 80 cabrio topic openen, wie weet hoeveel liefhebbers er nog op ‘t forum zitten :respect2: :drink: :happydance:

beauty, laten rijpen

ziet er idd nog als nieuw uit, zeker bijhouden zou ik zeggen *luv

Aha, hier zijn nog Audi 80 Cabrio liefhebbers 😀

Ik heb er zelf nog eentje, reeds 16jaar in mijn bezit en met slechts 76dkm.
                                Een zalige handgeschakelde 2.3 met zeldzame originele hardtop en Nardi-stuur.
                                Ik heb hem van de eerste eigenaar kunnen kopen bij ons thuis in de straat en ken de wagen vanaf dag 1.

Ive

ja dat was zo toen in die Rieger bumper hé. Ik vond hem “clean” mooier en had de openingen bij een plastieklasser laten dichtwerken.

Maar aan de boxster zal niet zoveel gewijzigd worden. Hooguit schroefkitje om hem wat lager te brengen en misschien een 19″ velg.
                                  Welke ben ik nog niet uit

XXX

Uw audi is wel wat extremer hé, in ieder geval, mijne met *porsche lichten en de uwe de spiegels :up:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 182)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.